Leírás
Manapság egyre több az olyan munkakör, ahol a munkavégzés hatékonysága jelentős mértékben a kommunikáció sikerességén múlik. Egy szervezet eredményes működésében meghatározó tényező a vezetők és a beosztottak, kollégák, illetve a vezetői team egymás közötti kommunikációjának színvonala. Az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a közszerplés elképzelhetetlen mondanivalónk és személyes elfogadtatásunk nélkül. A vezető, politikus, kereskedő, PR-munkatárs stb. azonban általában nem születik optimális kommunikátornak. A kommunikáció olyan készség, amely ugyan rendkívül szorosan kapcsolódik a személyiségünkhöz, temperamentumunkhoz, pszichés tempónkhoz, bizonyos foglalkozások professzionális gyakorlásához azonban lehet és kell is fejleszteni.Reményeim szerint a tenkönyv nem csupán a professzionális kommunikációs készség fejlesztéséhez lesz hasznos segítőtárs, hanem jegyzetként és tanári kézikönyvként is eredményesen funkcionál majd: a gyakorlatok segíthetnek kommunikációs készséget fejlesztő tréni