Nincs engedélyezve a javascript.
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE (BŐVÍTETT KIADÁS) - HOGYAN VIDD SIKERRE A CÉGED ÉS

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE (BŐVÍTETT KIADÁS) - HOGYAN VIDD SIKERRE A CÉGED ÉS

Szállítás:
5-10 munkanap
Rendelhető
3 654 Ft
Eredeti ár:
4 299.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyiramindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeketvagy éppen olvasunk híreket.
Leírás
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyiramindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeketvagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlásiszokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem mindenesetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokonkeresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásátóla trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ’ Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasókkezébe.
Adatok
Raktári kód:
L04719
ISBN:
9789635430444
EAN:
9789635430444
Megjelenés:
2020.
Hozzászólások