Leírás
\"Ez azt jelenti, hogy még lehet egy-két mondatom, mielőtt ráunsz és kereket oldasz, hogy valamijobbal foglalkozz. Megértem, én is mindig ezt csinálom. A gond a könyvemmel a következő: azt a kisszexi dolgot, amit keresel... tudod, azt a trükköt, tippet, hacket, legjobb gyakorlatot vagy akármit, amiazonnal digitális marketinges félistenné tesz... azt itt nem fogod megtalálni. Nem mondom, hogy nemlétezik.Azt sem mondom, hogy a Télapó nem létezik.Viszont azt mondom, hogy talán, esetleg rosszul csináljuk ezt. Azért beszélek többes számban,mert én is egy vagyok közületek! Hivatásos digitális marketinges vagyok (már vagy 10 éve!), ésugyanazt a hülyeséget csinálom, amit mindannyian. Mindig elkezdek olyan tartalmat keresni, amivalamiféle tervrajzot tesz majd a kezembe és elvezet a sikerhez, mintha a digitális marketingestudás sablonok formájában létezne. Pontosan ezért írtam meg ezt a könyvet.Igen, a stratégiák, taktikák és legjobb gyakorlatok valóban fontosak. De ezeknél sokkal fontosabbvalami pótolhatatlan, ami elengedhetetlen a tartós sikerhez: az alapelvek. Itt az én problémám: azalapelvek nem szexik! Egyszerűen nem azok. A tippeket, hackeket meg minden egyéb baromságotnagyon egyszerű eladni. De az alapelveket... ne már!Tehát, kedves Olvasó, kéréssel fordulok hozzád: ha olyan olvasmányt keresel, aminek a morzsáitfelcsipegetve nagyon okosnak hangzik majd a szöveged a következő konferencián, máshol keresgélj.(Desszertet akarsz, de én a legfinomabb húslevest kínálom neked, amit anyukád főz borús napokon.)Ha viszont tudni szeretnéd, hogy milyen a marketing valódi, forró, velős, alapelvközpontú, ér-tékvezérelt megközelítése, jó helyen jársz.Itt az ideje, hogy letegyük a pókemberes gyerekvillánkat, és kézbe vegyük az ezüst étkészletet,hogy az összes többi iparággal együtt mi is a nagyfiúk asztalához üljünk. Itt az ideje, hogy a digitálismarketingnek alapelvközpontú alapjai legyenek. Remélem, csatlakozol hozzám. Kasim\"