Leírás
Ha tétovázunk, megvegyünk-e valamit, minek van nagyobb súlya: egy szellemes és látványos tévéreklámnak, vagy egy ismerősünk rövidke mondatának: `Én már vettem! Csodálatosan működik!`? Nem vitás, ezekkel a szavakkal egyetlen médiareklám sem versenyezhet. Első kézből származó, hiteles tapasztalatot közvetítenek, míg a médiareklámokról úgy érezzük, pénzért dicsérik a portékát -- nem mindig ragaszkodva a tényekhez.Kétségtelen: a szájreklámnál nincs hatékonyabb szószólója egy terméknek vagy egy szolgáltatásnak. Érthető, hiszen mindenütt jelen van, és észrevétlenül hat. Ebben van az ereje. De ezzel a `lopakodó jelenléttel` magyarázható az is, hogy még Amerikában is csak nemrég kezdtek megjelenni szájreklámmal foglalkozó könyvek. Ezek között Az elégedett vevő a legjobb reklám előkelő helyet foglal el. Kiemelkedő erénye, hogy gyakorlatias, világos és rendszeres. Közel 200 olyan módszert mutat be, amellyel pozitív szájreklámot hívhatunk életre elégedett vevőink és ügyfeleink körében, illetve elejét vehetjük a negatív szájreklám kialakulásának és terjedésének.Kikhez szól a könyv? Mindenkihez, aki növelni akarja cégének részesedését a piacon. De különösen sokat nyújthat a kisvállalkozóknak, mert túl azon, hogy hatékony, a szájreklám olcsó is. Költségtakarékos és eredményes -- ez teszi a tudatosan irányított szájreklámot a vállalkozási siker nélkülözhetetlen eszközévé.