Nincs engedélyezve a javascript.
DÖNTÉSGYÁR
Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
6 431 Ft
Korábbi ár:
5 942.-
Eredeti ár:
6 990.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

„Ez a kiadvány a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”Rory Sutherland,a Spectator rovatvezetőjeés az Ogilvy & Mather alelnöke„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennu¨nket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shottonkönyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció teru¨letén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”Dominik Imseng,a Chief Behavioral Officerés A Bogár forradalmacímű könyvek szerzője
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
„Ez a kiadvány a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”Rory Sutherland,a Spectator rovatvezetőjeés az Ogilvy & Mather alelnöke„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennu¨nket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shottonkönyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció teru¨letén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”Dominik Imseng,a Chief Behavioral Officerés A Bogár forradalmacímű könyvek szerzője
Adatok
Raktári kód:
L28830
ISBN:
9786158107938
EAN:
9786158107938
Megjelenés:
2022.
Hozzászólások