Leírás
Ez a kiadvány a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.Rory Sutherland,a Spectator rovatvezetőjeés az Ogilvy & Mather alelnökeA viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennu¨nket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shottonkönyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán a marketingkommunikáció teru¨letén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.Dominik Imseng,a Chief Behavioral Officerés A Bogár forradalmacímű könyvek szerzője