Nincs engedélyezve a javascript.
AZ ÜZLETI MODELLEK RADIKÁLIS ÁTALAKÍTÁSA
Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
3 219 Ft
Korábbi ár:
2 974.-
Eredeti ár:
3 499.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Hogyan szerezzünk versenyelőnyt egy forradalmian új világban?A radikális változások, ha meglepően is hangzik, természetszerű átalakulások.
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
Hogyan szerezzünk versenyelőnyt egy forradalmian új világban?A radikális változások, ha meglepően is hangzik, természetszerű átalakulások. A teljes metamorfózis képessége azonban nem csupán a szezonálisan változó élővilágbeli folyamatokban érhető tetten, a vállalati versenyképességnek is stratégiai pontját képezi.A 21. századi világgazdasági viszonyrendszerben a verseny új rendezőelvek mentén alakul, a digitalizálás és a szolgáltatások felé történő elmozdulás megatrendjei váltak meghatározóvá. A versenyképesség vállalati fundamentumaiban többé már nem a jobb minőség vagy az alacsonyabb ár a döntő. Az előnyt a jó üzletszervezés és vezetés által fejlesztett szervezeti kapacitások, valamint azon kollektív képességek jelentik, melyek a fogyasztók számára időszerűen megjelenő termékek és szolgáltatások integrált kihelyezését teszik lehetővé.A helytálláshoz a vállalatok működésének gyökeres átalakulására van szükség, a szerzők ezért a tudományos párbeszéd egy komoly hiányterületére koncentrálva az érett vállalkozások üzleti modelljeinek radikális megújulását célozzák elősegíteni. A három szerző, Dr. Carsten Linz, Prof. Dr. Günter Müller-Stewens, valamint Prof. Dr. Alexander Zimmermann, Európa egyik legmagasabban jegyzett felsőoktatási intézményének és üzleti iskolájának, a svájci a St. Gallen-i Egyetem vezető oktatói. Carsten Linz emellett Európa egyik legnagyobb kezdeti fázisban lévő vállalkozásokat támogató tőkealapjának beruházási bizottságában is teljesít szolgálatot, továbbá maga is aktív üzleti angyal, emellett pedig az SAP vállalat Digital Leadership központjának vezetője.A gyakorlati ismereteket is hatékony formában rendszerező kötet kézikönyvként is forgatható. A kutatócsapat tudományos igénnyel kimunkált üzeneteit jól felépített formában, és gyakorlati példákon keresztül hozza közelebb az olvasókhoz. Olyan vállalatok izgalmas modellváltásainak történeteit is megismerhetjük általa, mint például a Daimler, a Netflix, a LEGIC vagy a Knorr-Bremse. A könyv azonban nem csupán iránytűként, de helyzetmeghatározó gondolatsorként is szolgál, mely összességében a vállalatok 21. századi gazdasági folyamatokban való pontos navigációját hivatott elősegíteni.
Adatok
Raktári kód:
L06342
ISBN:
9786155884023
EAN:
9786155884023
Megjelenés:
2018.
Hozzászólások