Leírás
Dajka Gábor a Szakácsemlékek és az Én Megmondtam című műve után, ezúttal a marketing alapjairól írt egy könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni. Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében. Az Online Marketing és Pszichológia című kiadása azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek szól, akik nem hisznek a szakmai titkokban. Azoknak, akik a marketing területén a kötelező dolgokon túl érteni akarják a manipuláció és a befolyásolás közti különbségeket, és a játszmák szintjén nem kihasználni akarják a célközönségüket.
Ez a legjobb marketinges könyv, amit mostanában olvastam...