Nincs engedélyezve a javascript.
ONLINE MARKETING ÉS PSZICHOLÓGIA

ONLINE MARKETING ÉS PSZICHOLÓGIA

Jelenleg nem rendelhető
5 313 Ft
Korábbi ár:
4 909.-
Eredeti ár:
5 775.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Dajka Gábor a Szakácsemlékek és az Én Megmondtam című műve után, ezúttal a marketing alapjairól írt egy könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni. Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben.
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
Dajka Gábor a Szakácsemlékek és az Én Megmondtam című műve után, ezúttal a marketing alapjairól írt egy könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni. Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében. Az Online Marketing és Pszichológia című kiadása azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek szól, akik nem hisznek a szakmai titkokban. Azoknak, akik a marketing területén a kötelező dolgokon túl érteni akarják a manipuláció és a befolyásolás közti különbségeket, és a játszmák szintjén nem kihasználni akarják a célközönségüket.
Adatok
Raktári kód:
L27943
ISBN:
9786158160629
EAN:
9786158160629
Megjelenés:
2023.
Hozzászólások
Kovács Árpád
Kovács Árpád
augusztus 9. 22:04
Válaszolok
Különösen tetszett, hogy a könyv nemcsak a marketing eszközeire és technikáira fókuszál, hanem az önismeretre és a fogyasztók megértésére is. Az önismereti tesztek segítenek jobban megérteni saját marketinges stílusunkat és a fogyasztóink motivációit!
Ez a legjobb marketinges könyv, amit mostanában olvastam...
TaurusT
TaurusT
július 10. 13:49
Válaszolok
Gábor hozza a stílusát: Ha néha úgy érzed, hogy a marketinged nem elég hatékony, ha szeretnéd igazán megérteni a fogyasztóidat, ha egy szokatlan és friss perspektívára vágysz, akkor ne hagyd ki ezt a könyvet! Izgalmas és inspiráló szellemi utazás lesz.
Rózsa Ádám
Rózsa Ádám
2023. március 25. 11:55
Válaszolok
Jó kis könyvecske! Ha rajtam múlna, kötelező olvasmány lenne az egyetemeken.