Leírás
Bizony, nekem is volt olyan időszakom, amikor egyáltalán nem hittem magamban; nem kértem el az árat, nem mertem odatenni a tudásom mellé, illetve mögé a marketinget. Inkább csendben maradtam, hogy ne zavarjak másokat, ne kelljen felvállalnom a saját hangomat.Érdekel, hogy mi segített nekem abban, hogy megírjak két könyvet (ez a harmadik), megtartsak több tucat workshop után egy 120 fős rendezvényt, közben összeállítsam az első kulcsrakész infótermékemet, illetve közel 50 szerzőt segítsek abban, hogy megírja a saját könyvét?A tökéletes brandépítés c. könyv neked is hasonló komfortzóna-átlépéshez nyújt majd inspirációt. Mindössze 7 (számozott) fejezetből áll, alig másfél-két óra alatt elolvasható, vagyis ideális terjedelem ez a XXI. század vállalkozójának, akinek folyamatos időnyomás alatt kell teljesíteni.