Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidõ
Idegen nyelvû könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Mûszaki könyvek
Mûvészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
Vendéglátás-Marketing
Raktári kód:
100337
ISBN:
9630641845
EAN:
9789630641845
Megjelenés:
2008.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött
Oldalszám:
352
Méret [mm]:
163 x 241 x 23
Tömeg [g]:
680

Vendéglátás-Marketing

4 080 Ft
Eredeti ár:
4 800 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

A Vendéglátás-Marketing c. könyv létrehozásával Vaszari Tamás hiányt pótol, egy olyan új eszközt ad a szakma kezébe, amelyet sikerrel forgatnak majd nemcsak a híres éttermek, étteremláncok vezetői, marketingesei, hanem a független üzletek tulajdonosai, üzletvezetői és a vendéglátó főiskolák hallgatói is. Nem elégszik meg az általános marketing elméletekkel, konkrét gyakorlati kérdésekben is segíti olvasóit.

A Danubius Hotels Group ötvenhat szállodájával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, és egyben tulajdonosa számos sikeres, jó hírű étteremnek illetve rendezvényhelyszínnek. Mindig akadnak olyan lehetőségek, amelyekkel egy üzlet vonzóbbá teheti magát vendégei előtt, ezért úgy gondolom mi is sokat tanulhatunk ebből a tudásanyagból. Különösen érdekes részét képezi azoknak a kulturális sajátosságoknak a bemutatása, melyek Közép-Európában - ezen belül Magyarországon - Nyugat-Európához képest megfigyelhetők. E könyvnek minden vendéglátó egység polcán ott a helye.