Nincs engedélyezve a javascript.
A SZOKÁS HATALMA
Jelenleg nem rendelhető
4 165 Ft
Eredeti ár:
4 900.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok – csupán szokások.
Leírás
Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok – csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra.Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését – és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink.A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket – és az egész életünket.A Tartalomból:Előhang: A szokások átalakítása, mint terápiaElső rész: Az egyének szokásai1. A szokáshurokHogyan működnek a szokások?2. A sóvárgó agyHogyan alakítsunk ki új szokásokat?3. A szokások megváltoztatásának aranyszabályaMitől következik be a változás?Második rész: A sikeres szervezetek szokásai4. Kulcsszokások, avagy Paul O’Neill balladájaMilyen szokások a legfontosabbak?5. A Starbucks és a siker, mint szokásAmikor az akaraterő automatikussá válik6. A válság hatalmaHogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva?7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk?Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokatHarmadik rész: A közösségek szokásai8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkottHogyan alakulnak ki a mozgalmak?9. A szabad akarat neurológiájaFelelősek vagyunk a szokásainkért?Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran sze
Adatok
Raktári kód:
L12612
ISBN:
9786155835230
EAN:
9786155835230
Megjelenés:
2020.
Hozzászólások