Leírás
TartalomKOMMUNIKÁCIÓ, PEDAGÓGIA ÉS TANÁRI SZEREPEKKorpics Márta KatalinKorpics Fanni: Pedagógiai program kommunikációs szempontú vizsgálata egy magyarországi felsőoktatási intézményben; Kukorelli KatalinPopkova TatjanaBartal Orsolya: A hallgatók és a tanulók teljesítmény iránti igényének szintje; Bernhardt RenátaFurcsa Laura: Kommunikációs készségek észlelt előnyei üzleti és pedagógiai képzésben résztvevő hallgatóknál összehasonlító elemzés; Molnár Nikoletta: A tanár-diák kommunikáció és a kommunikáció rituális elmélete.DIGITALIZÁCIÓ ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA A KOMMUNIKÁCIÓOKTATÁSBANSzőke-Milinte Enikő: Fókuszban az információs műveltség: egy tantermi vizsgálat eredményei; Dornics Szilvia: A mesterséges intelligencia eszközeinek megjelenése a kommunikáció- és médiatudomány oktatásában; Kőkuti Tamás: Menedzsment módszerek oktatásának támogatása a mesterséges intelligencia használatával.KOMMUNIKÁCIÓ, RETORIKA, MÉDIATUDATOSSÁGMagyar Ágnes: A zenei impulzustól a papírszínházig: egy kreatív-produktív projektfolyamat bemutatása; Schmidtka Ildikó: Újmédia elemek a tanulás szolgálatában nagykanizsai gimnáziumi diákok szemszögéből; Szőllősi Tamás: Egyedi családi kapcsolattartási formák a hazai középiskolák szabályzó dokumentumaikban. KOMMUNIKÁCIÓ ÉS KAPCSOLÓDÁSPap FerencSzetey SzabolcsLehoczky Mária MagdolnaFehér Ágota: Kölcsönösség és ráhangolódás a pedagógusi kommunikációs készségek fejlesztésében; Tomori Tímea: Sajátos nevelési igényű tanulók kommunikációs kompetenciája; Csébi Fruzsina: A beteg gyermek integrációjának kihívásai az iskolai közösségben: Az empátia és kommunikáció szerepe; Mizerák Eszter: Tudatosság és szükségesség a konfliktuskezelésben Mediáció; Demeter Zsuzsa: Játszani is engedd Társasjátékok jégtörő szerepben KÖZÉPISKOLÁSOK A MÉDIA VILÁGÁBANBene ViktóriaTöviskes Imre: Így írunk mi! Középiskolások a média világában; Oláh Dávid: A magyar diákok kompetenciái. Szociális különbségek, avagy a kreatív írás a készségfejlesztés szolgálatában.