Nincs engedélyezve a javascript.
KOMMUNIKÁCIÓOKTATÁS A VÁLTOZÓ TÁRSADALMI, TECHNOLÓGIAI ÉS GAZDASÁGI KÖRNYEZETBEN

KOMMUNIKÁCIÓOKTATÁS A VÁLTOZÓ TÁRSADALMI, TECHNOLÓGIAI ÉS GAZDASÁGI KÖRNYEZETBEN

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
2 760 Ft
Eredeti ár:
3 000.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
TartalomKOMMUNIKÁCIÓ, PEDAGÓGIA ÉS TANÁRI SZEREPEKKorpics Márta Katalin–Korpics Fanni: Pedagógiai program kommunikációs szempontú vizsgálata egy magyarországi felsőoktatási intézményben; Kukorelli Katalin–Popkova Tatjana–Bartal Orsolya: A hallgatók és a tanulók teljesítmény iránti igényének szintje; Bernhardt Renáta–Furcsa Laura: Kommunikációs készségek észlelt előnyei üzleti és pedagógiai képzésben résztvevő hallgatóknál – összehasonlító elemzés; Molnár Nikoletta: A tanár-diák kommunikáció és a kommunikáció rituális elmélete.DIGITALIZÁCIÓ ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA A KOMMUNIKÁCIÓOKTATÁSBANSzőke-Milinte Enikő: Fókuszban az információs műveltség: egy tantermi vizsgálat eredményei; Dornics Szilvia: A mesterséges intelligencia eszközeinek megjelenése a kommunikáció- és médiatudomány oktatásában; Kőkuti Tamás: Menedzsment módszerek oktatásának támogatása a mesterséges intelligencia használatával.KOMMUNIKÁCIÓ, RETORIKA, MÉDIATUDATOSSÁGMagyar Ágnes: A zenei impulzustól a papírszínházig: egy kreatív-produktív projektfolyamat bemutatása; Schmidtka Ildikó: Újmédia elemek a tanulás szolgálatában – nagykanizsai gimnáziumi diákok szemszögéből; Szőllősi Tamás: Egyedi családi kapcsolattartási formák a hazai középiskolák szabályzó dokumentumaikban. KOMMUNIKÁCIÓ ÉS KAPCSOLÓDÁSPap Ferenc–Szetey Szabolcs–Lehoczky Mária Magdolna–Fehér Ágota: Kölcsönösség és ráhangolódás a pedagógusi kommunikációs készségek fejlesztésében; Tomori Tímea: Sajátos nevelési igényű tanulók kommunikációs kompetenciája; Csébi Fruzsina: A beteg gyermek integrációjának kihívásai az iskolai közösségben: Az empátia és kommunikáció szerepe; Mizerák Eszter: Tudatosság és szükségesség a konfliktuskezelésben – Mediáció; Demeter Zsuzsa: „Játszani is engedd” – Társasjátékok jégtörő szerepben KÖZÉPISKOLÁSOK A MÉDIA VILÁGÁBANBene Viktória–Töviskes Imre: Így írunk mi! – Középiskolások a média világában; Oláh Dávid: A magyar diákok kompetenciái. Szociális különbségek, avagy a kreatív írás a készségfejlesztés szolgálatában.
Leírás
TartalomKOMMUNIKÁCIÓ, PEDAGÓGIA ÉS TANÁRI SZEREPEKKorpics Márta Katalin–Korpics Fanni: Pedagógiai program kommunikációs szempontú vizsgálata egy magyarországi felsőoktatási intézményben; Kukorelli Katalin–Popkova Tatjana–Bartal Orsolya: A hallgatók és a tanulók teljesítmény iránti igényének szintje; Bernhardt Renáta–Furcsa Laura: Kommunikációs készségek észlelt előnyei üzleti és pedagógiai képzésben résztvevő hallgatóknál – összehasonlító elemzés; Molnár Nikoletta: A tanár-diák kommunikáció és a kommunikáció rituális elmélete.DIGITALIZÁCIÓ ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA A KOMMUNIKÁCIÓOKTATÁSBANSzőke-Milinte Enikő: Fókuszban az információs műveltség: egy tantermi vizsgálat eredményei; Dornics Szilvia: A mesterséges intelligencia eszközeinek megjelenése a kommunikáció- és médiatudomány oktatásában; Kőkuti Tamás: Menedzsment módszerek oktatásának támogatása a mesterséges intelligencia használatával.KOMMUNIKÁCIÓ, RETORIKA, MÉDIATUDATOSSÁGMagyar Ágnes: A zenei impulzustól a papírszínházig: egy kreatív-produktív projektfolyamat bemutatása; Schmidtka Ildikó: Újmédia elemek a tanulás szolgálatában – nagykanizsai gimnáziumi diákok szemszögéből; Szőllősi Tamás: Egyedi családi kapcsolattartási formák a hazai középiskolák szabályzó dokumentumaikban. KOMMUNIKÁCIÓ ÉS KAPCSOLÓDÁSPap Ferenc–Szetey Szabolcs–Lehoczky Mária Magdolna–Fehér Ágota: Kölcsönösség és ráhangolódás a pedagógusi kommunikációs készségek fejlesztésében; Tomori Tímea: Sajátos nevelési igényű tanulók kommunikációs kompetenciája; Csébi Fruzsina: A beteg gyermek integrációjának kihívásai az iskolai közösségben: Az empátia és kommunikáció szerepe; Mizerák Eszter: Tudatosság és szükségesség a konfliktuskezelésben – Mediáció; Demeter Zsuzsa: „Játszani is engedd” – Társasjátékok jégtörő szerepben KÖZÉPISKOLÁSOK A MÉDIA VILÁGÁBANBene Viktória–Töviskes Imre: Így írunk mi! – Középiskolások a média világában; Oláh Dávid: A magyar diákok kompetenciái. Szociális különbségek, avagy a kreatív írás a készségfejlesztés szolgálatában.
Adatok
Raktári kód:
L47544
ISBN:
9789635342518
EAN:
9789635342518
Hozzászólások