Nincs engedélyezve a javascript.
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA BOTRÁNYKÖNYVE - HOGYAN KEZELJÜK A KÖZÖSSÉGI MÉDIA KONFLIKTUSAT

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
4 416 Ft
Eredeti ár:
4 800.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
\"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram \"fake-beszállítók\" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak.\"
Leírás
\"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram \"fake-beszállítók\" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak.\"
Adatok
Raktári kód:
L48811
ISBN:
5901234123457
EAN:
5901234123457
Megjelenés:
2019.
Hozzászólások