Nincs engedélyezve a javascript.
MÉDIATÉRKÉP - GENERÁCIÓK, MŰFAJOK, FOGYASZTÓI TRENDEK

MÉDIATÉRKÉP - GENERÁCIÓK, MŰFAJOK, FOGYASZTÓI TRENDEK

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
6 900 Ft
Eredeti ár:
7 500.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
A Médiatérkép – Generációk, műfajok, fogyasztói trendek című kötet célja, hogy kvalitatív módszertannal végzett, mélyfúrás jellegű vizsgálatokon keresztül nyújtson átfogó képet a kortárs médiahasználat aktuális folyamatairól.
Leírás
A Médiatérkép – Generációk, műfajok, fogyasztói trendek című kötet célja, hogy kvalitatív módszertannal végzett, mélyfúrás jellegű vizsgálatokon keresztül nyújtson átfogó képet a kortárs médiahasználat aktuális folyamatairól. A tanulmányok közös kiindulópontja a 2023-as Médiapiaci Jelentés eredményeinek értelmezése és továbbgondolása, amely lehetővé teszi a társadalmi, kulturális és gazdasági összefüggések pontosabb feltárását. A kötet szerzői a médiakörnyezetet formáló paradigmákat, a különböző korosztályok eltérő fogyasztási szokásait, valamint a digitális technológia által alakított kulturális mintázatokat elemzik, külön figyelmet fordítva a mesterséges intelligencia, a platformizáció és az új tartalomformák hatására. A szerzők interdiszciplináris megközelítéssel, gazdag empirikus és elméleti háttérre támaszkodva vizsgálják a médiapiac és a fogyasztói magatartás alakulását, külön hangsúlyt fektetve a generációs különbségekre, a platformhasználati stratégiákra és a tartalomfogyasztás jövőbeli irányaira. A kötet hasznos kiindulópont mind a médiakutatás elméleti kérdései, mind a gyakorlati médiapiaci elemzések iránt érdeklődő olvasók számára.
Adatok
Raktári kód:
L50884
ISBN:
9789635566440
EAN:
9789635566440
Hozzászólások