Nincs engedélyezve a javascript.
A JÁTÉKOS ÉN  - A GAMIFIKÁCIÓ HATALMA ( A PSZICHOLÓGIA  GYAKORLATA)

A JÁTÉKOS ÉN - A GAMIFIKÁCIÓ HATALMA ( A PSZICHOLÓGIA GYAKORLATA)

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
5 428 Ft
Eredeti ár:
5 900.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
Mi a közös a 70 ezer éve élt ősi vadászban és a mai kor konzolt szorongató tizenévesében? Talán több, mint elsőre gondolnánk.
Leírás
Mi a közös a 70 ezer éve élt ősi vadászban és a mai kor konzolt szorongató tizenévesében? Talán több, mint elsőre gondolnánk. Ugyanazok a neurobiológiai programok irányítják őket: a lándzsavető vadász és a mai játékos ugyanazt az ősi dopaminrendszert aktiválja, ugyanazokat a motivációs mechanizmusokat használja, és ugyanazokért a pszichológiai jutalmakért küzd – csak a környezet változott meg radikálisan. Ezek a mechanizmusok egykor a túlélést szolgálták, ma a videój átékok és a gamifi káció sikerének mozgatórugói. A könyv alapgondolata: a sikeres játékosítás nem pusztán játékmechanizmusok másolása,  hanem a pszichológia tudományán alapuló tervezési folyamat. A szerző bemutatja, hogyan találkozik az „ősi játékos” – aki a jutalomkeresés, kíváncsiság, versengés és közösséghez tartozás ösztöneit hordozza – a „modern játékos” digitális elvárásaival, aki az azonnali visszajelzést, a személyre szabott élményeket és a folyamatos fejlődés érzését keresi.A játékosítás nem divat, hanem evolúciós szükséglet. Ha végiggondoljuk, az emberi tevékenységek döntő többsége felosztható a játék/nem-játék kategóriák mentén. A játék tevékenységek természetüknél fogva biztosítják az örömöt és a szórakozást. De miért ne alakíthatnánk az unalmas kötelességeinket is örömteli kihívássá? Ez a könyv nemcsak elméleti keretet, hanem gyakorlati útmutatást is ad: hogyan formálhatjuk át a monoton feladatokat jutalmazó kalandokká, miközben szem előtt tartjuk a gamifi káció árnyoldalait is.
Adatok
Raktári kód:
L49634
ISBN:
9789636690335
EAN:
9789636690335
Hozzászólások