Nincs engedélyezve a javascript.
BUDAPEST KÖZLEKEDÉSE 1985-2010
Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
4 131 Ft
Korábbi ár:
3 817.-
Eredeti ár:
4 490.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

A Könyv a budapesti közlekedés 1985-2010 közötti, a rendszerváltozást és az Uniós csatlakozást magába foglaló negyedszázadának történéseit, megvalósult és nem megvalósult fejlesztéseit, a város szerkezetét és a közlekedés hálózatát alakító tényezőket, történéseket veszi sorra.
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
A Könyv a budapesti közlekedés 1985-2010 közötti, a rendszerváltozást és az Uniós csatlakozást magába foglaló negyedszázadának történéseit, megvalósult és nem megvalósult fejlesztéseit, a város szerkezetét és a közlekedés hálózatát alakító tényezőket, történéseket veszi sorra. A közlekedés fejlődésének áttekintése nem szorítkozik csupán az elkészült utak, hidak, közterek, villamos-és metróvonalak ismertetésére, hanem megkísérli megvilágítani az utak, hidak, közterek, villamos-és metróvonalak megépülésének hátterét, okait, a fejlesztések mozgatórugóit, az előkészítési időszak vitáit, konfliktusait, alternatíváit, esetenként kudarcait, tehát az adott cél megvalósulásának, vagy éppen meghiúsulásának folyamatát. Melyek a budapesti közlekedés sokak által dicsért, többek által szidott mai állapotát előidéző fejlődéstörténeti sajátosságok? Hol érhető tetten sikertörténet és hol tévút? Melyek voltak a társadalmi és szakmai mozgatórugók, melyek a gátak? Miként épült meg, ami megépült, miként úgy, hogy megépült és mely tervek, javaslatok maradtak a fiókban? Nem elkerülhető kitérni a múlt negyedszázad – közlekedésfejlesztési döntések szempontjából releváns - politikai, társadalmi történéseire. Különösen, mert az érintett negyedszázad politikai, társadalmi történései – mint a rendszerváltozás, a tanácsi rendszert váltó önkormányzatiság, az Uniós csatlakozás, vagy a változások ágazati vonzatai, mint például a nagy tervezővállalatok felbomlása, a tervezés decentralizációja, az új finanszírozási és versenyeztetési formák, a közbeszerzési rendszer – kiemelt hangsúlyt ad e negyedszázadnak, nem csupán negyedszázadnyi időre meghatározva Budapest jövőjét, európai pozícióit és persze mind ezekből eredően a közlekedése fejlődésének pályaívét.A könyv által felölelt negyedszázad kihívásait, nehézségeit és eredményeit – jellemző korszakonként tárgyalják az egyes fejezetek, az olvasó érdeklődésre bízva, hogy mely korszakok, mely fejlesztések kerülnek figyelme fókuszába és melyek esetében elég csupán a történések, események fejezet záró kronológiájának áttekintése. A legfontosabb, fejezeteket alkotó korszakok: a rendszerváltozás előtti évek, a rendszerváltozás átmeneti évei, a konszolidációs időszak, felkészülés az Uniós csatlakozásra, a csatlakozás éve, történések és fejlesztések a csatlakozás után.
Adatok
Raktári kód:
L21329
ISBN:
9786150162515
EAN:
9786150162515
Megjelenés:
2022.
Hozzászólások