Nincs engedélyezve a javascript.
MARKETINGMENEDZSMENT - 14.  KIADÁS

MARKETINGMENEDZSMENT - 14. KIADÁS

Jelenleg nem rendelhető
10 115 Ft
Eredeti ár:
11 900.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
\"A Marketingmenedzsment 14. kiadásához a mű átdolgozásának elsődleges célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb MBA marketingtankönyv szülessen meg.A szerzők törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet.
Leírás
\"A Marketingmenedzsment 14. kiadásához a mű átdolgozásának elsődleges célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb MBA marketingtankönyv szülessen meg.A szerzők törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet. \"
Adatok
Raktári kód:
725865
ISBN:
9789630592512
EAN:
9789630592512
Megjelenés:
2012.
Hozzászólások