Nincs engedélyezve a javascript.
JÁTÉKOS TEKNŐCGEOMETRIA

JÁTÉKOS TEKNŐCGEOMETRIA

Jelenleg nem rendelhető
4 165 Ft
Eredeti ár:
4 900.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Az informatika oktatása terén hazánkban a Logo kellően elterjedt. A tanárok azonban gyakran tapasztalják, hogy ez is tananyaggá alakult, és így használatakor a lényeget, a felfedezés élményét, diadalát ritkán élvezik a diákok. Mit tegyünk annak érdekében, hogy a Logo ne kényszer legyen, hanem örömök forrása, a gondolkodásfejlesztés hatékony eszköze?
Leírás
Az informatika oktatása terén hazánkban a Logo kellően elterjedt. A tanárok azonban gyakran tapasztalják, hogy ez is tananyaggá alakult, és így használatakor a lényeget, a felfedezés élményét, diadalát ritkán élvezik a diákok. Mit tegyünk annak érdekében, hogy a Logo ne kényszer legyen, hanem örömök forrása, a gondolkodásfejlesztés hatékony eszköze? Erre ad választ a Játékos teknőcgeometria könyv. Farkas Károly a Logo programnyelvről a logo-pedagógiáról sokat publikált. A szerzőt a konferenciákon a Logo szakembere, a Logo nagy örege, a Logo magyarországi atyja címekkel illetik. Több Logo nyelvjárást (LogoWriter, Comenius Logo) hazánkban elsőként ő ismertetett. Kandidátusi disszertációját erről a témáról írta.A Játékos teknőcgeometria könyv több évtizedes munkásság összefoglalása. A könyv elsősorban pedagógiai, módszertani tanácsok, példák sorolása. A matematikai, informatikai, módszertani gondolatok értékét biztosítja a kiváló lektorok munkája és az a tény, hogy ezek többsége kipróbált, bevált. A közoktatásban a szerző és munkatársai által kifejlesztett módszertani elemek általánosan ismertek, használtak, például a Robot-játék, a Teknőc kertje, a teknőc megszemélyesítése. A könyv ugyanakkor újszerű példák bemutatásával, azok episztemológiai elemzésével is segíti, a diákok, tanárok, szülők számára, hogy a Logo oktatása minden korosztály számára élvezetes lehessen, hogy megelőzzük az infofóbia (a matfóbia után) kialakulását. Bemutatja, hogyan lehet a matematika, a programozás nehezebbnek tartott fogalmait játékosan megismerni.Kovács Győző, Mikis Márta előszavai emelik a könyv értékét. A gondolatok pontos kifejtését segítette az olvasószerkesztő, dr. Laczkó Krisztina példás munkája. A tartalom színes változatban, a programkódok futtatható alakban megtalálhatók lesznek a kiadó honlapján. Lakos Erika lektorral egyetértve javasoljuk a könyvet pedagógusoknak, az informatika terén valamelyest járatos szülőknek, a Logoval ismerkedő diákoknak, Logo kedvelőknek, és kiemelkedőe
Adatok
Raktári kód:
716364
ISBN:
9789639863231
EAN:
9789639863231
Hozzászólások