Nincs engedélyezve a javascript.
GRAFIKUS ÉS JÁTÉKALKALMAZÁSOK PROGRAMOZÁSA

GRAFIKUS ÉS JÁTÉKALKALMAZÁSOK PROGRAMOZÁSA

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
6 431 Ft
Eredeti ár:
6 990.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
Ha Önt érdekli, miként készíthet otthoni körülmények között, akár teljesen ingyenesen játékprogramokat asztali számítógépére, androidos okostelefonjára, vagy webes böngészőhöz, akkor ne keresgéljen tovább: ez a könyv Önnek készült! Elsődleges célunk grafikákat megjelenítő és kifejezetten grafikus játékalkalmazások programozásának a bemutatása PC-s, webes és Androidos környezetben.
Leírás
Ha Önt érdekli, miként készíthet otthoni körülmények között, akár teljesen ingyenesen játékprogramokat asztali számítógépére, androidos okostelefonjára, vagy webes böngészőhöz, akkor ne keresgéljen tovább: ez a könyv Önnek készült! Elsődleges célunk grafikákat megjelenítő és kifejezetten grafikus játékalkalmazások programozásának a bemutatása PC-s, webes és Androidos környezetben. Mindezt azonban rendhagyó módon, párhuzamosan három programozási nyelv felhasználásával tesszük, így azonnal összehasonlíthatók a programkódok. 4 játékprogram, 46 segédprogram, három programozási nyelv, három platform, öt grafikus megjelenítő rendszer (Windows GDI, GDI+, Flash, HTML5 Canvas, OpenGL) programozása, közel 20000 programsornyi letölthető melléklet. Röviden ezt nyújtja könyvünk. A főbb programozási alapok és környezetek mellett belekóstolunk a Blender, a Flex, a DirectX, az OpenGL, a GDI+ és a HTML5 lehetőségeibe, valamint a VR alkalmazásokba is. Mindehhez gyakorlati példákként táblás-, akció-, ügyességi-platform-, és 3D akciójátékot készítünk Visual C++, ActionScript és JavaScript nyelven, melyek segítségével valódi, működő játékprogramok készíthetőek. Ezenkívül megtanulhatjuk a 3D modellkészítés legalapvetőbb fogásait, sőt, még 3D modellnézegető segédprogramot is készíteni fogunk. A könyv végére egyszerűbb OpenGL alkalmazások készítése sem fog gondot okozni. A könyv elsősorban a programozni vágyó olvasóknak kínál kellemes tanulást és kikapcsolódást. Az egyes példaprogramokat gyakorlatias, könnyed stílusban mutatjuk be, elméletek és matematikai tételek, képletek hosszas taglalása helyett a használhatóságot tartjuk szem előtt, így a könyv segítségével az olvasó elsajátíthatja a grafikus megjelenítést használó játékok készítésének alapjait és képessé válik önállóan játékprogramokat megtervezni és kivitelezni.
Adatok
Raktári kód:
L46701
ISBN:
9786155477515
EAN:
9786155477515
Megjelenés:
2017.
Hozzászólások