Nincs engedélyezve a javascript.
ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. - VEZETŐ MAGYAR MÁRKÁK TRADICIONÁLIS MÚLTTAL ÉS INNOVATÍ

ARCULAT ÉS IDENTITÁS 2. - VEZETŐ MAGYAR MÁRKÁK TRADICIONÁLIS MÚLTTAL ÉS INNOVATÍ

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
11 500 Ft
Korábbi ár:
10 625.-
Eredeti ár:
12 500.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig.
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
A könyv tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is nagyon sikeres magyar márkát mutat be a fordulatokban bővelkedő alapítástól a kezdeti nehézségeken át a napjainkban jelentkező kihívásokig. A könyvben szereplő márkák: Gerbeaud, Gödöllői Királyi Kastély, Gundel, Helia-D, Herend, Pöttyös, Richter Gedeon, Soproni, Szamos, Törley, Tungsram és az Unicum.A kötet arra az egy kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. Az ismertetett márkák alapítói koruk kimagasló innovátorai voltak, azon idők „startupperei”. Lelkesedésük, hitük, termékük iránti töretlen bizalmuk a mai napig él azokban az örökségüket tisztelőkben, akik a hagyományok ápolása mellett építik tovább ezeket a márkákat.A könyvben bemutatott, az egész ország, sőt a határainkon túl is nagy ismertségnek örvendő magyar márkákat példaértékűek: nagy felfedezők és fejlesztők, akik mindig újításokkal kísérleteznek, és igyekeznek folyamatosan megújulni úgy, hogy – az alapértékeiket sosem tévesztve szem elől – újat és jobbat adjanak a márkakövetőik számára.A hiánypótló Arculat és identitás első kötete kimagasló sikereket ért el, több felsőoktatási intézmény, főiskola és egyetem ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá választotta. Hazánk legrégebbi és legnívósabb könyvmegmérettetése, a Szép Magyar Könyv Verseny díjazottja lett, megjelenésekor az egyetlen, arculattal foglalkozó szakkönyv volt Magyarországon.Az új könyvet leendő és gyakorló márkaépítőknek ajánljuk azért, hogy a kötetben bemutatott vezető, tradicionális magyar márkák múltjának és jelenének megismerését követően, a jövőben ők maguk is sikeres magyar márkákat építhessenek.
Adatok
Raktári kód:
L03667
ISBN:
9786150070032
EAN:
9786150070032
Megjelenés:
2019.
Hozzászólások