Nincs engedélyezve a javascript.
/
Könyvszalonok

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A szervezkedő ember
Raktári kód:
741909
ISBN:
9630982924
EAN:
9789630982924
Megjelenés:
2015.
Kötésmód:
cérnafűzött kartonált
Oldalszám:
368
Méret [mm]:
168 x 235 x 21
Tömeg [g]:
610

A szervezkedő ember

A szervezeti élet szociálpszichológiája

3 990 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

"A szervezet társas tér, melyen belül a tanulás, az attitűdök, a motiváció, a személyközi viszonyok, a szerepek és szerepkonfliktusok, a kommunikáció, a hatalom, a döntés, a csoport jelenségei éppen úgy megtalálhatók, mint az életben általában. Ugyanakkor a szervezet sajátosan megtöri, és színezi ezeket a jelenségeket és folyamatokat.

A szervezkedő ember bevezetést nyújt a modern társadalmak működéséhez nélkülözhetetlen szervezetek társadalomlélektanába. A szervezet által teremtett valóságban ellenőrizhetővé, átláthatóvá és előre jelezhetővé válik az idő, a tér, az ok és okozat. A VUCA, azaz a változékonyság (volatility), a bizonytalanság (uncertainty), a komplexitás (complexity) és a kétértelműség (ambiguity) megnövekedése különösen nagy terheket ró a mai szervezetekre, hiszen vezetőiknek és tagjaiknak káoszhoz közeli környezetben kell biztosítaniuk a rendet, az előreláthatóságot és a szervezeti identitást.



Könyvünk tárgyalja a legújabb információs technológiai trendeket, a Big Data paradigmát, a business intelligence és CRM szervezési eszközöket, melyek alkalmassá teszik a szervezetet a környezet megfigyelésére, a gyors és proaktív alkalmazásra, vagy ha szükséges, a válságok "korai előrejelzésére". A bizonytalanság korát éljük, ezért a könyv kitér a válság kommunikációjára és a válságokból való újraépítkezés módszereire is." (a Kiadó)