Nincs engedélyezve a javascript.
A Z GENERÁCIÓ MÉDIAHASZNÁLATA - JELENSÉGEK, HATÁSOK, KOCKÁZATOK

A Z GENERÁCIÓ MÉDIAHASZNÁLATA - JELENSÉGEK, HATÁSOK, KOCKÁZATOK

Szállítás:
3-10 munkanap
Készleten
3 654 Ft
Eredeti ár:
4 299.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
cyberbullying • sexting • pornóinfluencerek • online ismerkedés • ghostingolás • videós lánykérés • sharenting • szülés élő adásban • lájkfüggés • pandémia • online oktatás • Zoom • bedrótozott generációk • fake news • dezinformáció • sztárok • celebek • online gyász • cancel culture • médiatelített társadalom • tartalmi dömping • lineáris média • nemlineáris média • multitasking • televízió • okostelefon • okosóra • okosszemüveg • közösségi oldalak • Facebook • Instagram • Snapchat • TikTok • Twitter • YouTube • Buzz • Impact • botrányok • influencerek • bloggerek • vloggerek • szelfikultúra • testkép • kikozmetikázott világ • szupervékony modellek • túlméretezett idomok • veszélyek • streaming • háború • politika • DeepFake • virtuális valóság • kiterjesztett valóság • kevert valóság • hologramok • influencer kommunikáció • gerillamarketing • negatív reklám • trash celebek • adatlopás • újgenerációs fesztiválok • figyelemgazdaság • reality műsorok • nomofóbia • FOMO • FOBO • MOMOMonitorok és kütyük között élünk, az elektronikus tömegmédia hétköznapjaink szerves részévé vált. A fiatalok okostelefonnal a kezükben szocializálódnak, a szórakozás, a tanulás, a tájékozódás nagy része átkerült az online térbe. Egyre inkább a digitális világ határozza meg, mit gondolunk a világról és önmagunkról.Meg kell ijednünk ettől?Mivel töltik a tinédzserek az idejük túlnyomó részét, és milyen hatással lesz ez rájuk?Meg tudjuk jósolni, mit hoz a jövő, s merre haladunk?Guld Ádám médiakutató könyvében világos és letisztult válaszokat ad ezekre a kérdésekre, ahogy az alapfogalmaktól a legújabb médiatrendekig sorra veszi a digitális világ jelenségeit. Segít megérteni a fiatalok médiahasználati gyakorlatait és szokásait, de arra is rávilágít, hogy a Z generáció igazi trendszetter nemzedék, ugyanis a náluk megfigyelt mintázatok egy-két éven belül általános szokásokká válnak. Elmondhatjuk tehát, hogy a Z generáció ismerete kulcs a jövő megértéséhez.DR. GULD ÁDÁM médiakutató, kommunikációs s
Leírás
cyberbullying • sexting • pornóinfluencerek • online ismerkedés • ghostingolás • videós lánykérés • sharenting • szülés élő adásban • lájkfüggés • pandémia • online oktatás • Zoom • bedrótozott generációk • fake news • dezinformáció • sztárok • celebek • online gyász • cancel culture • médiatelített társadalom • tartalmi dömping • lineáris média • nemlineáris média • multitasking • televízió • okostelefon • okosóra • okosszemüveg • közösségi oldalak • Facebook • Instagram • Snapchat • TikTok • Twitter • YouTube • Buzz • Impact • botrányok • influencerek • bloggerek • vloggerek • szelfikultúra • testkép • kikozmetikázott világ • szupervékony modellek • túlméretezett idomok • veszélyek • streaming • háború • politika • DeepFake • virtuális valóság • kiterjesztett valóság • kevert valóság • hologramok • influencer kommunikáció • gerillamarketing • negatív reklám • trash celebek • adatlopás • újgenerációs fesztiválok • figyelemgazdaság • reality műsorok • nomofóbia • FOMO • FOBO • MOMOMonitorok és kütyük között élünk, az elektronikus tömegmédia hétköznapjaink szerves részévé vált. A fiatalok okostelefonnal a kezükben szocializálódnak, a szórakozás, a tanulás, a tájékozódás nagy része átkerült az online térbe. Egyre inkább a digitális világ határozza meg, mit gondolunk a világról és önmagunkról.Meg kell ijednünk ettől?Mivel töltik a tinédzserek az idejük túlnyomó részét, és milyen hatással lesz ez rájuk?Meg tudjuk jósolni, mit hoz a jövő, s merre haladunk?Guld Ádám médiakutató könyvében világos és letisztult válaszokat ad ezekre a kérdésekre, ahogy az alapfogalmaktól a legújabb médiatrendekig sorra veszi a digitális világ jelenségeit. Segít megérteni a fiatalok médiahasználati gyakorlatait és szokásait, de arra is rávilágít, hogy a Z generáció igazi trendszetter nemzedék, ugyanis a náluk megfigyelt mintázatok egy-két éven belül általános szokásokká válnak. Elmondhatjuk tehát, hogy a Z generáció ismerete kulcs a jövő megértéséhez.DR. GULD ÁDÁM médiakutató, kommunikációs s
Adatok
Raktári kód:
L14896
ISBN:
9789636040314
EAN:
9789636040314
Megjelenés:
2022.
Hozzászólások