Nincs engedélyezve a javascript.
/
Jutalomkönyv 2020 június bal felső

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Professzionális értékesítés
Raktári kód:
731242
ISBN:
9630866606
EAN:
9789630866606
Megjelenés:
2013.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött
Oldalszám:
258
Méret [mm]:
172 x 240 x 19
Tömeg [g]:
560
5 500 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

"A versenyszférában működő cégek sikerének egyik kulcsa a hatékony értékesítés. A legjobb termék és szolgáltatás is csak akkor hoz nyereséget, ha azt eredményesen tudjuk értékesíteni. Ehhez profi értékesítőkre van szükség, akik munkájukat magas szakértelemmel és elhivatottsággal végzik. E könyvben egyedülálló módszerességgel tárul elénk az eredményes értékesítés komplexitása és lépéssora, valamint azon belül az értékesítők teendője. Az olvasó hasznos stratégiai és taktikai útmutatást kap az üzleti kapcsolatteremtés előkészítésére, a kapcsolatépítés és kapcsolaterősítés módjaira. A szerzők rendkívüli fontosságot tulajdonítanak a széleskörű tájékozódásnak, az egyenrangú, partneri kapcsolat kialakításához szükséges információcserének, a hatékony üzleti kommunikációnak. Az érdeklődő fontos tanácsokat kap a könyvből ahhoz, hogy hogyan juthat megfelelő információkhoz, hogyan értékelje, elemezze azokat, használja fel az értékesítési tárgyalások során, és növelje értékesítési tevékenysége eredményességét. A könyv felhívja a figyelmet az üzleti kapcsolatok, mint emberi kapcsolatok lényegére, ahol a kapcsolatban résztvevők személyisége is teret kap." (a Kiadó)