Nincs engedélyezve a javascript.
/
Drága gyermek Romy Hausmann
Amikor a hercegnő menti meg önmagát
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Bor
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Gyermekversek
Hangoskönyvek
Hangoskönyvek
Háztartás
Hifi, audio
Hobbi, otthon, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Ismeretterjesztő
Játékok
Kávé
Kulturális
Mese
Mobil
Műszaki könyvek
Művészetek
Napjaink, bulvár politika
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Őrült ajándékok, dilis kütyük
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport, természetjárás
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalomtudományok
Tea
Térképek
Természettudományok
Történelem
Trunki - bőröndök, utazási kellékek
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Professzionális értékesítés
Raktári kód:
731242
ISBN:
9630866606
EAN:
9789630866606
Megjelenés:
2013.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött
Oldalszám:
258
Méret [mm]:
172 x 240 x 19
Tömeg [g]:
560
5 500 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

"A versenyszférában működő cégek sikerének egyik kulcsa a hatékony értékesítés. A legjobb termék és szolgáltatás is csak akkor hoz nyereséget, ha azt eredményesen tudjuk értékesíteni. Ehhez profi értékesítőkre van szükség, akik munkájukat magas szakértelemmel és elhivatottsággal végzik. E könyvben egyedülálló módszerességgel tárul elénk az eredményes értékesítés komplexitása és lépéssora, valamint azon belül az értékesítők teendője. Az olvasó hasznos stratégiai és taktikai útmutatást kap az üzleti kapcsolatteremtés előkészítésére, a kapcsolatépítés és kapcsolaterősítés módjaira. A szerzők rendkívüli fontosságot tulajdonítanak a széleskörű tájékozódásnak, az egyenrangú, partneri kapcsolat kialakításához szükséges információcserének, a hatékony üzleti kommunikációnak. Az érdeklődő fontos tanácsokat kap a könyvből ahhoz, hogy hogyan juthat megfelelő információkhoz, hogyan értékelje, elemezze azokat, használja fel az értékesítési tárgyalások során, és növelje értékesítési tevékenysége eredményességét. A könyv felhívja a figyelmet az üzleti kapcsolatok, mint emberi kapcsolatok lényegére, ahol a kapcsolatban résztvevők személyisége is teret kap." (a Kiadó)