Nincs engedélyezve a javascript.
/
Cholera-napló Fábián Janka
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Bor, delikát
Egészség, életmód
Expressz Ajándékkártya
Ezotéria
Film
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Gyermekversek
Hangoskönyvek
Hobbi, otthon, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játék, ajándék
Műszaki
Műszaki könyvek
Művészetek
Napjaink, bulvár politika
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport, természetjárás
Szoftver
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalomtudományok
Térképek
Természettudományok
Történelem
Utazás
Vallás
Zene

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Négyanegyediken
Raktári kód:
752536
ISBN:
9637596429
Megjelenés:
2004.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
106
Méret [mm]:
140 x 160 x 7
Tömeg [g]:
180
1 700 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

"Könyvsorozatunk koncepciójának matematikai fölérendeltsége jut ismét döntő szerephez Herendi Péter művei által. Nyilvánvaló, hogy a Négyanegyediken - amint azt a címe is jelzi - egy progresszív, logikailag fokozatosan emelkedő számsort koncipiáló alkotás, amely a kombinatorika szellemében még ennél is tovább fejleszthető, túl a 256-on, a végtelenségig (4x256 stb.). Talán nem nehéz ezt elképzelnünk: az ablaksarok egymásra illeszkedő képi vetületei sorjáznak hajszálnyi bemozdulásokkal, lélegzetnyi elváltozásokkal, mindegyik alapkép négy síkfilm pozitívjának és negatívjának összeömlesztéséből tevődik össze, amelyek aztán tovább nyithatók a síkba, a síkok pedig belehajolnak a térbe, amely mindent elnyel, mindegyik kombinációt betagolja. Minden újabb szintetikus, egymásba forgatott képet meghatározott számmal kell beszorozni, majd az eredményt ismét annyival, és nincs véges képi állapota az alapmotívumnak, tudniillik az ablaksaroknak. A képek addig tehetők egymásra, amíg csak teljesen be nem sötétülnek, amíg csak el nem veszítik konkrét, felismerhető alakjukat, képi struktúrájukat. Minél többször osztódnak és minél inkább sokasodnak, annál inkább betömődnek, hogy megállapodjanak a tovább nem bontható fekete négyzetben."

(Részlet az utószóból)