Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidõ
Idegen nyelvû könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Mûszaki könyvek
Mûvészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
Narkonómia
Raktári kód:
751066
ISBN:
6155631245
EAN:
9786155631245
Eredeti megnevezés:
Narconomics: How to Run a Drug Cartel
Megjelenés:
2016.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
344
Méret [mm]:
143 x 200 x 22
Tömeg [g]:
340

Narkonómia

Hogyan irányítsunk drogkartellt?

2 967 Ft
Eredeti ár:
3 490 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Hogyan lesz sikeres (és hogyan él túl) egy kezdő kartellfőnök a 300 milliárd dolláros illegális drogüzletben? Természetesen úgy, hogy a legjobbaktól tanul. Akik a kartelleket irányítják, figyelmesen elsajátították a vállalati stratégiákat, melyeket a Walmart, a McDonald's és a Coca-Cola használ, a brandépítéstől a jól működő ügyfélszolgálatokig.

Mit tanulhat a kormány, hogy felvegye a harcot ezzel a csapással? A kartelleket vállalatként elemezve a törvény erői jobban megérthetik azok működését - és nem kell kidobniuk évi 100 milliárd dollárt a hatástalan erőfeszítésekre, hogy megnyerjék a "háborút" a globális, jól szervezett üzlet ellen.

Tom Wainwright lesz az ön rettenthetetlen kalauza a bolygó legegzotikusabb és legbrutálisabb iparának bemutatása során. Az Andok kokamezőit, közép-amerikai börtönöket, coloradói marihuánabutikokat és a dark web online drogbarlangjait bejárva, Wainwright friss, újszerű képet alkot a drogkereskedelemről, és annak 250 millió vásárlójáról.

Olyan szereplőkkel találkozhatunk, mint "Bin Laden", a bolíviai kokamezők idegenvezetője, "Öreg Lin", a salvadori bandafőnök, "Starboy", a milliomos új-zélandi tablettakészítő, és egy barátságos mexikói nagymama, aki egy gyilkosság kitervelése közben áfonyás palacsintát süt. Elnökök, rendőrök és tizenéves bérgyilkosok közreműködésével magyarázza el, hogy mi az üzleti oka a teljes testet beborító tetoválásoknak, hogyan döntenek a bandák a versengésről vagy az együttműködésről, és miért érdeklődnek meglepő mértékben a kartellek a vállalati társadalmi felelősségvállalás modellje iránt.

A Narkonómia több, mint a drogkartellek üzleti módszereinek feltárása - azt is megmutatja, hogyan lehet legyőzni őket.