Nincs engedélyezve a javascript.
MODERN PIACELMÉLET
Jelenleg nem rendelhető
Eredeti ár:
6 900
Online ár:
5 865 Ft
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
A könyv első 8 fejezete a problémakör hagyományos alkotóelemeit tárgyalja - a nézőpontok és az elemzési technikák kitágításával -, a további részek a `piac új elméletével` foglalkoznak.
Leírás
A könyv első 8 fejezete a problémakör hagyományos alkotóelemeit tárgyalja - a nézőpontok és az elemzési technikák kitágításával -, a további részek a `piac új elméletével` foglalkoznak. Az előbbi kulcsfogalmai a verseny, valamint a versenykorlátozás változatai: a monopóliumok, monopszóniumok, domináns vállalatok, kartellek: a záró, empirikus indíttatású fejezet pedig a piaci szerkezetekből eredő teljesítményeket értékeli. A második tartalmi egység témái, amelyeket a hagyományos megközelítések általában mellőznek, manapság a legizgalmasabb közpolitikai vitákat váltják ki.
Adatok
Raktári kód:
164609
ISBN:
9635453411
EAN:
9635453411
Hozzászólások