Nincs engedélyezve a javascript.
A NYERŐ STRATÉGIA FELTÉRKÉPEZÉSE
Szállítás:
5-10 munkanap
Rendelhető
2 974 Ft
Eredeti ár:
3 499.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
A mai változékony, bizonytalan, komplex és kevésbé egyértelmű világban a vezetőknek egyre több stratégiai szinten jelentkező kihívással kell szembenéznie, e megváltozott helyzet pedig új tervezési eszközöket kíván.A holland Erasmus University Rotterdam School of Management intézmény, valamint a brit Cranfield University School of Management kutatói és oktatói, Marc Baaij és Patrick Reinmoeller 16 évnyi kutatásukra alapozva, a 21. századi feltételeknek megfelelő, a korábbiakban az üzleti tervezésben alkalmazottakhoz képest merőben eltérő, új módszert dolgoztak ki.E nem konvencionális metódus és stratégiafejlesztési eszköz vizuális alapon, egyfajta térkép segítségével képes bátorítani és felhatalmazni a kollégákat, hogy aktív részesei lehessenek a vállalat jövőtervezésének. A közös gondolkodás révén kialakuló elköteleződés pedig egyenes úton vezet a megvalósításhoz szükséges támogató hozzáállás felé. Segítségével emellett a szervezetek azonosíthatják és kezelhetik a stratégiai változásokat visszavető gátakat, nyerő pozícióba kerülhetnek, és gyakorlati szempontból is jól teljesíthető döntéseket hozhatnak.A kötet továbbá nem csupán tartalmában, szerkezetében is hitelesen tükrözi az állandó változás és a tanulás szükségességét, ehhez pedig minden lehetséges műfaji eszközt megragad. A fejezetek elején elmés visszakérdezések és lényegre törő összefoglalások találhatóak. Az olvasók szempontjából továbbá megnyugtatópont, hogy az ismertetett új módszert a szerzők a korábbiakban használatos tervezési eszközöktől nem elszigetelten, hanem azokkal együttesen, kiegészítő jelleggel és kombinálható módon kezelik. Mindemellett azonban kiemelik, hogy a módszer és alkalmazása nem független a vezető alapszemélyiségétől, a 21. századi üzleti környezetben ugyanis minél nagyobb a bizonytalanság foka, annál nagyobb agilitásra van szükség.
Leírás
A mai változékony, bizonytalan, komplex és kevésbé egyértelmű világban a vezetőknek egyre több stratégiai szinten jelentkező kihívással kell szembenéznie, e megváltozott helyzet pedig új tervezési eszközöket kíván.A holland Erasmus University Rotterdam School of Management intézmény, valamint a brit Cranfield University School of Management kutatói és oktatói, Marc Baaij és Patrick Reinmoeller 16 évnyi kutatásukra alapozva, a 21. századi feltételeknek megfelelő, a korábbiakban az üzleti tervezésben alkalmazottakhoz képest merőben eltérő, új módszert dolgoztak ki.E nem konvencionális metódus és stratégiafejlesztési eszköz vizuális alapon, egyfajta térkép segítségével képes bátorítani és felhatalmazni a kollégákat, hogy aktív részesei lehessenek a vállalat jövőtervezésének. A közös gondolkodás révén kialakuló elköteleződés pedig egyenes úton vezet a megvalósításhoz szükséges támogató hozzáállás felé. Segítségével emellett a szervezetek azonosíthatják és kezelhetik a stratégiai változásokat visszavető gátakat, nyerő pozícióba kerülhetnek, és gyakorlati szempontból is jól teljesíthető döntéseket hozhatnak.A kötet továbbá nem csupán tartalmában, szerkezetében is hitelesen tükrözi az állandó változás és a tanulás szükségességét, ehhez pedig minden lehetséges műfaji eszközt megragad. A fejezetek elején elmés visszakérdezések és lényegre törő összefoglalások találhatóak. Az olvasók szempontjából továbbá megnyugtatópont, hogy az ismertetett új módszert a szerzők a korábbiakban használatos tervezési eszközöktől nem elszigetelten, hanem azokkal együttesen, kiegészítő jelleggel és kombinálható módon kezelik. Mindemellett azonban kiemelik, hogy a módszer és alkalmazása nem független a vezető alapszemélyiségétől, a 21. századi üzleti környezetben ugyanis minél nagyobb a bizonytalanság foka, annál nagyobb agilitásra van szükség.
Adatok
Raktári kód:
L06295
ISBN:
9786155884436
EAN:
9786155884436
Megjelenés:
2019.
Hozzászólások