Nincs engedélyezve a javascript.
KINTSUGI - A MÁRKÁK HIVATÁSA

KINTSUGI - A MÁRKÁK HIVATÁSA

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
3 680 Ft
Korábbi ár:
3 400.-
Eredeti ár:
4 000.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Hogyan tehet valakit a szenvedély, a sneakerek iránti rajongás, nemzetközi konferenciák előadójává ? Mit tanult Steve Jobs-tól az alig 20 éves brazil-norvég világkupafutam győztes Lucas Pinheiro Braathen ? Hogy fejlődik a 17 éves orosz lány saját fejlesztésű Siberrya műzliszelete ? És vajon miniszterelnökké válik Ahmed a Maldív Szigeteken ?
Találkozzunk könyvvásárainkon!
Leírás
Hogyan tehet valakit a szenvedély, a sneakerek iránti rajongás, nemzetközi konferenciák előadójává ? Mit tanult Steve Jobs-tól az alig 20 éves brazil-norvég világkupafutam győztes Lucas Pinheiro Braathen ? Hogy fejlődik a 17 éves orosz lány saját fejlesztésű Siberrya műzliszelete ? És vajon miniszterelnökké válik Ahmed a Maldív Szigeteken ? A könyvben a válaszok...A könyv személyes történet, trendi marketing szakkönyv, és körkép a Z generációról egyben. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével még messzebbre kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba.Tanulhatunk-e a közösségi média korának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jóirányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose?
Adatok
Raktári kód:
L03530
ISBN:
9786150093925
EAN:
9786150093925
Megjelenés:
2020.
Hozzászólások