Leírás
Hogyan tehet valakit a szenvedély, a sneakerek iránti rajongás, nemzetközi konferenciák előadójává ? Mit tanult Steve Jobs-tól az alig 20 éves brazil-norvég világkupafutam győztes Lucas Pinheiro Braathen ? Hogy fejlődik a 17 éves orosz lány saját fejlesztésű Siberrya műzliszelete ? És vajon miniszterelnökké válik Ahmed a Maldív Szigeteken ? A könyvben a válaszok...A könyv személyes történet, trendi marketing szakkönyv, és körkép a Z generációról egyben. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével még messzebbre kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba.Tanulhatunk-e a közösségi média korának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jóirányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose?