Nincs engedélyezve a javascript.
FÜGGŐ VISZONYOK - ALKOHOL ÉS TÁRSADALOM  A 18-20. SZÁZADI EURÓPÁBAN

FÜGGŐ VISZONYOK - ALKOHOL ÉS TÁRSADALOM A 18-20. SZÁZADI EURÓPÁBAN

Szállítás:
5-15 munkanap
Rendelhető
Kötött ár:
4 554 Ft
Eredeti ár:
4 950.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Árkötött termék
Az 1997. évi CXL. törvény VIII/A fejezete alapján ezen termékre 10 %-nál nagyobb kedvezmény az árkötöttség lejártáig (megjelenéstől számított 1 évig) csak viszonteladók (kereskedők, vállalkozók), köznevelési intézmények és könyvtárak részére adható!
Az alkohol a kultúrtörténet egyik legrégibb és legszélesebb körben elterjedt anyaga, olyan antropológiai állandó, amely az ember társadalmi jelenlétének és önreprezentációjának is évezredes kísérője.
Leírás
Az alkohol a kultúrtörténet egyik legrégibb és legszélesebb körben elterjedt anyaga, olyan antropológiai állandó, amely az ember társadalmi jelenlétének és önreprezentációjának is évezredes kísérője. Az ivás pedig mint társas gyakorlat nem pusztán a kapcsolatteremtés és a feszültségoldás pragmatikus eszköze volt, hanem az emberi együttélés komplex kulturális formája, amely egyszerre töltött be rituális, szimbolikus és státuszjelző szerepet. A nyugati világban már a 19. században megkezdődött az alkohol társadalomtörténeti kutatása, főként a munkásosztály és háttérbe szorított csoportok, például a nők vizsgálatán keresztül. A modern kutatások az alkoholfogyasztás társadalmi interakciókra, osztályszerkezetre és közösségi dinamikára gyakorolt hatásait elemzik, miközben az előállítás, a kereskedelem és egészségügyi következményei is a történeti kíváncsiság célkeresztjébe kerülnek. A fogyasztás históriája voltaképpen illuzionizmustörténet, mely arról az ámításról szól, hogy az italban erő és természetfelettiség rejtőzik, megszépíti a valóságot, eloszlatja a gondokat, feloldja a görcsöket, könnyebbé teszi és megédesíti a sivár mindennapokat. Talán így is van, az viszont biztosan nem illúzió, hanem a kijózanító valóság, hogy történetének elmúlt háromszáz éve az érdekek terepének, az üzletnek, a politikának és a hatalomnak a története is.
Adatok
Raktári kód:
L49000
ISBN:
9786156604514
EAN:
9786156604514
Hozzászólások