Leírás
Alig van olyan ember a Földön, aki ne ismerné a Red Bull-márkát, amely mára nem csak az energiaital-piacot uralja, hanem a világ egyik legnagyobb sportvállalkozásává és a média világának is fontos szereplőjévé vált.Szinte nincs olyan marketing-, sport- vagy szórakoztatóipari ágazat, ahol a Red Bull ne lenne jelen: energiaital-piac, Forma-1, labdarúgás, jégkorong, vendéglátás, szállodák, kiadói tevékenységek, TV-csatorna, hogy csak a legfontosabbakat említsük, ahol a világhírű, egymásnak feszülő vörös bikás logó feltűnik.De mi bújik meg e hihetetlen sikertörténet mögött? Hogyan állt fel a padlóról az addig csak szenvedő vállalkozás, hogy végül a világ legértékesebb márkájává nője ki magát? És ki volt valójában a milliárdossá lett osztrák vállalkozó, Dietrich Mateschitz, akinek szinte egyedül sikerült ezt a világraszóló brandet létrehoznia?Ismerje meg a Red Bull lélegzetelállító és megismételhetetlen 21. századi történetét Wolfgang Fürweger bennfentes könyvéből!