Nincs engedélyezve a javascript.
/
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Kék óceán váltás
Raktári kód:
759357
EAN:
9789633047118
Megjelenés:
2017.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött, védőborítóval
Oldalszám:
344
Méret [mm]:
168 x 240 x 24
Tömeg [g]:
680
4 500 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Utolsó darab!
Polcra

Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk?

Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk el?

Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről?



A telített, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebbé válik a jövőbe mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk a versenytársaktól hemzsegő vörös óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk, vagy újításainkkal a reménybeli vevők számunkra eddig elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá - de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a változás mellé áll.

W. Chan Kim és Renée Mauborgne, a kék óceán stratégia kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui gyakorlatias könyvükben bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert vállalatok, nonprofit szervezetek és állami intézmények köréből vett esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján szervezetünk egészében elterjeszthetjük az emberséges hozzáálláson alapuló új szemléletmódot, és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket.



W. Chan Kim és Renée Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global Leadership Fellows programjának tagjai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A Kék óceán stratégia című könyvük ikonikus és nagy hatású stratégiakönyvként vált nemzetközi bestsellerré.



"Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után. A Kék óceán váltás a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat létre magának. Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak. Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek megkérdőjelezésére, újszerű kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk."