Leírás
Minden vállalatnál találkozhatunk olyan menedzserrel, aki legszívesebben mindent maga csinálna, hiszen a többiek \"sajnos semmihez nem értenek\". Valamennyi információ valóságos államtitok, a munkatársak motiválása felesleges lelkizés. Így lesz egy hétköznapi munkahely maga a pokol. Aztán van az a típus is, aki akkor \"happy\", ha naponta legalább két nagy horderejű feladatot kioszthat, amelyeket egy hét alatt meg is kell oldani. De van olyan is, aki azt hiszi, hogy a beosztottjai automatikusan értik őt, hiszen azonos nyelven beszélnek. Jobb lenne, ha \"kínaiul\" mondaná, akkor legalább nem kellene úgy tenni! Tanulság: Nem a beosztottnak kell megértenie a főnöket, hanem a főnöknek kell törekednie arra, hogy érthető legyen! Hiszen semmi sem motiválja jobban a munkatársakat, mint amikor kinyithatják a szájukat. A szerző egykor maga is egy nemzetközi bankcsoport vezetőségének tagja volt. Ellenállhatatlan humorral írja le a vezetői mindennapok tizenegy leggyakoribb bűnét. Történeteket mesél el,