Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
Empátia
Raktári kód:
757129
EAN:
9789635298426
Eredeti megnevezés:
HBR Emotinola Intelligence Series - Empathy
Megjelenés:
2018.
Kötésmód:
ragasztott kötött
Oldalszám:
144
Méret [mm]:
123 x 199 x 14
Tömeg [g]:
240

Empátia

Harvard Business Review - Pszichológiasorozat 4.

2 117 Ft
Eredeti ár:
2 490 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Mi is pontosan az empátia és miért emlegetjük olyan gyakran manapság? A beleérző képesség sokkal fontosabb modern világunkban, mint azt elsőre hinnénk. Játsszunk el a gondolattal, milyen tárgyakat készítenének a termékfejlesztők, ha képtelenek lennének a felhasználók helyébe képzelni magukat? Mit tudnának a telefonok? Milyen autóval közlekednénk? A képesség, hogy lássuk magunkat más bőrében, vagy át tudjunk érezni egy helyzetet, olyannyira fontos az élet minden területén, hogy bátran kijelenthetjük, nélküle nehezen boldogulnánk.



Ha megkérdeznénk kollégáid, vajon empatikus emberként írnának le? A legtöbben azt gondoljuk, maximális együttérzést tanúsítunk kapcsolatainkban. De talán mindezidáig kevés ismeretünk volt arról, mi is az az empátia és hol van helye a mindennapjainkban.



A Harvard Business Review Pszichológiasorozatának Empátia című kötete szakértők cikkeiből válogatva mutatja be a munkahelyi környezetben gyakorolt empatikus készségeket és azok gyakorlati jelentőségét. Megtudjuk, mely helyzetekben lenne szükség a beleérző képességünkre, érzelmi együttérzésünkre, vagy éppen arra, hogy kognitív együttérzést tanúsítsunk.



Hol húzzuk meg a határt munkakapcsolatainkban?

Mit eredményez, ha túlzottan empatikusan viselkedünk beosztottjainkkal, és mi a következménye, ha túl szigorúan bánunk másokkal?

Mit csinálnak tulajdonképpen azok, akik figyelnek másokra?



A rengeteg izgalmas kérdés közül a legfontosabbra is választ kapunk a Harvard Business Review Pszichológiasorozatának negyedik részéből: hogyan fejleszthetjük magunkban az együttérzés képességét?