Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
Előhatás
Raktári kód:
754325
EAN:
9789633044353
Eredeti megnevezés:
Pre-suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Megjelenés:
2017.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött, védőborítóval
Oldalszám:
360
Méret [mm]:
165 x 240 x 25
Tömeg [g]:
700

Előhatás

A meggyőzés forradalma

4 165 Ft
Eredeti ár:
4 900 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Hogyan érjük el, hogy a közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt?

Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője és korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját. A legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.

Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit - csupán a másik fél figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig számos kísérletre és beszámolóra építve szemlélteti, hogyan lehet a figyelem ügyes irányításával eljutni a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.