Nincs engedélyezve a javascript.
/
Black Friday - Mesejó hangulatjavító - oldalsó
Black Friday - 2020 ajándéka! - oldalsó
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Mese
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Crenchmarking
Raktári kód:
760766
EAN:
9789630995030
Megjelenés:
2019.
Kötésmód:
füles kartonált
Oldalszám:
200
Méret [mm]:
134 x 205 x 13
Tömeg [g]:
280

Crenchmarking

Kreatív benchmarking - A leggyorsabb út az üzleti sikerhez

3 990 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés.
A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra.
A Crenchmarking szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.