Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
A közösségi média nagykönyve
Raktári kód:
746228
ISBN:
9632935256
EAN:
9789632935256
Megjelenés:
2016.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
320
Méret [mm]:
162 x 215 x 17
Tömeg [g]:
480

A közösségi média nagykönyve

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

2 967 Ft
Eredeti ár:
3 490 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

"Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A kötet esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.



A könyv segítségével megismerkedhetsz többek között a különböző közösségi médiafelületekkel, az emberekkel történő kommunikáció és hatékony hirdetéskezelés titkaival, de a remarketing és a konfliktuskezelés témakörét is megvizsgáljuk, mivel ezek nélkül már nem működik a marketing, vagy legalábbis nem úgy, mint korábban." (a Kiadó)