Nincs engedélyezve a javascript.
/
Házhoz szállítás az Ünnepek alatt

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
A közösségi média nagykönyve
Raktári kód:
746228
ISBN:
9632935256
EAN:
9789632935256
Megjelenés:
2016.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
320
Méret [mm]:
162 x 215 x 17
Tömeg [g]:
480

A közösségi média nagykönyve

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad

2 967 Ft
Eredeti ár:
3 490 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

"Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A kötet esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.



A könyv segítségével megismerkedhetsz többek között a különböző közösségi médiafelületekkel, az emberekkel történő kommunikáció és hatékony hirdetéskezelés titkaival, de a remarketing és a konfliktuskezelés témakörét is megvizsgáljuk, mivel ezek nélkül már nem működik a marketing, vagy legalábbis nem úgy, mint korábban." (a Kiadó)