Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
A kérdezés 50 árnyalata I.
Raktári kód:
752390
EAN:
9786158030359
Megjelenés:
2016.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
140
Méret [mm]:
139 x 197 x 7
Tömeg [g]:
140

A kérdezés 50 árnyalata I.

Alapok

2 542 Ft
Eredeti ár:
2 990 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Eleged van már az egyforma üzleti könyvekből? Mind ugyanazt mondja? A motivációd megvan, de most már mutassák meg, hogy kell csinálni?



Akkor erre a kétrészes tréning jegyzetre van szükséged! Ez a könyvnek látszó tárgy ugyanis nem egy szokásos önfejlesztő üzleti könyv! Ne számíts benne motivációs történetekre, jól hangzó elméletekre, általános okosságokra! Valójában ez egy professzionális technikai anyag, az egyik legnépszerűbb képzésünk, a hat napos „Kérdezéstechnika értékesítőknek” tréningsorozat kivonata. Ezt a programot az elmúlt években kizárólag cégek megrendelésére, zárt körben szállítottuk, most először tárjuk nagy nyilvánosság elé. Az idők során összegyűlt ipari mennyiségű eladástechnikai információ kerül benne bemutatásra részletes tréneri magyarázatokkal, számtalan példával és konkrét gyakorlatokkal. Főbb témaköreink a következők:

– kérdések a szilárd önbecsüléshez
– a kérdezés és a személyiségtípusok összefüggései
– kérdések személyes, telefonos és üzleti kapcsolatfelvételhez
– kérdések az ügyfelek meggyőződésének irányításához
– kérdések a kifogáskezeléshez és a záráshoz.