Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
Turizmusmarketing
Raktári kód:
753445
EAN:
9789634540243
Megjelenés:
2017.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
368
Méret [mm]:
165 x 238 x 19
Tömeg [g]:
600

Turizmusmarketing

4 165 Ft
Eredeti ár:
4 900 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

A marketinghez mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor derül ki, ha konkrét problémával szembesülünk, ahol a villámmegoldás helyett stratégiai gondolkodásra és tervezésre van szükség. Ez a könyv a modern trendeket követve mutatja be a turizmusmarketing sajátosságait, segítve a speciális döntési mechanizmusok megismerését. Biztos alapot ad ahhoz, hogy az üzleti célkitűzéseinknek megfelelő mennyiségű, minőségű és költségi szerkezetű vendégkört tudjunk felépíteni, és a változó igényekre hatékonyan reagáljunk. Ha mindent maximális szakmai igényességgel terveztünk és valósítottunk meg, akkor biztosak lehetünk benne, hogy az eredmény sem marad el. Kamatoztassák a megszerzett tudást a turizmusban, próbálják ki a leírtakat a gyakorlatban is!

(Horváth Orsolya ügyvezető, Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.)



A turizmus sokszínű, változatos és összetett világa folyamatosan kihívások elé állítja azokat, akik a marketingről szóló kézikönyvek megoldásait kívánják e területen alkalmazni. Nehezen ellenőrizhető tényezők hatására kialakuló márkanevek, több szereplő által kezelt termékek, pillanatnyi körülményektől is nagyban függő vásárlói magatartás - ezeket és számtalan hasonló problémát kell kezelniük a marketingszakembereknek a turizmusban. Munkájukhoz megbízható segítséget nyújt ez a könyv: a turizmus rendszerének korszerű értelmezésével összhangban a fogyasztói élményteremtést tekinti a marketing fő feladatának, bemutatva az ehhez szükséges eszközrendszert és annak alkalmazását. A kötet szerzői - a turizmus elméleti és gyakorlati vonatkozásaiban egyaránt jártas szakemberek - számos példával és útmutatással támogatják a kötetben bemutatott gazdag ismeretanyag hasznosítását.

( Dr. Jancsik András egyetemi docens, Budapesti Gazdasági Egyetem, Turizmus Tanszék)



A szerzői kollektíva lépésről lépésre vezeti végig az olvasót a klasszikus marketingtervezési folyamaton, a turizmus ágazatára, vállalkozásai sajátosságaira adaptált elemzési és eszközrendszer alkalmazási módszerek technikáin. A hagyományos megközelítés adta kereten belül a sok-sok példa, élő szituáció kínál lehetőséget a mindennapi megoldások megvitatására, átgondolására. A kötet jól bizonyítja, hogy csak a marketingorientált gyakorlat vezethet a turisztikai desztinációk és vállalkozások sikereihez.

( Dr. Piskóti István egyetemi tanár, Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet)