Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
Okosabban, gyorsabban, jobban
Raktári kód:
755485
EAN:
9789633044513
Eredeti megnevezés:
Smarter Faster Better: The Secrets of Being Productive
Megjelenés:
2017.
Kötésmód:
cérnafűzött kötött
Oldalszám:
368
Méret [mm]:
166 x 240 x 25
Tömeg [g]:
710

Okosabban, gyorsabban, jobban

Hogyan legyünk hatékonyabbak az üzleti és a magánéletben?

3 570 Ft
Eredeti ár:
4 200 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Hogyan tudjuk mentális modellek segítségével fenntartani a koncentrációnkat?



Miként taníthatjuk meg a céltalan tinédzsereket, hogy önmagukat motiválják?



Miért fontosabb az, hogyan működik egy csoport, mint az, hogy kik a tagjai?



Sokak szerint a hatékonyság azt jelenti, hogy többet vagy keményebben kell dolgoznunk. A Pulitzer-díjas újságíró, Charles Duhigg szerint erről szó sincs: az igazán hatékony csupán az különbözteti meg elfoglalt társaiktól, hogy megválasztják, mely ambícióik megvalósításán fáradoznak, és mely céljaikat hagyják figyelmen kívül, valamint hogy milyen szervezeti kultúrát alakítanak ki vezetőként a csapatukban.



Az Okosabban, gyorsabban, jobban nyolc kulcsfontosságú koncepciója - a motivációtól a célmeghatározáson és a fókuszon át a döntéshozatalig - magyarázatot ad arra, hogy miért érnek el rendkívüli sikereket bizonyos emberek és vállalatok még a gyors változások közepette is. A szerző az idegtudomány, a pszichológia és a viselkedési közgazdaságtan legfrissebb kutatásaira támaszkodva bevezet a termelékenység tudományába, és bemutatja, hogy a mai világban a "hogyan gondolkodunk" fontosabb annál, mint hogy "mit gondolunk".