Nincs engedélyezve a javascript.
MENEDZSERMŰVÉSZEK - MŰVÉSZMENEDZSEREK

MENEDZSERMŰVÉSZEK - MŰVÉSZMENEDZSEREK

Szállítás:
3-10 munkanap
Készleten
3 392 Ft
Eredeti ár:
3 990.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a „Menedzserművészek – Művészmenedzserek” c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni?
Leírás
Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a „Menedzserművészek – Művészmenedzserek” c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? „A szerző könyvében olyan – Magyarországon is ismert és tevékenykedő – vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és azon belül is a marketingkommunikáció. „- írja Dr. Rekettye Gábor marketig professzor, a kötet egyik lektora. „A mű egyik fő értéke, hogy az elméletet a gyakorlatban megfoghatóvá teszi. Ráadásul, friss hazai példákkal, így a leírtak, egy-egy tipp azonnal gondolkodásra késztet, hogyan építheti be az olvasó saját munkájába. Az olvasó pedig lehet brand menedzser, marketinges, vagy éppen cégvezető, aki a saját munkájához szeretne inspirációt. Lehet diák, aki az elmélet gyakorlati alkalmazását, az életet szeretné megismerni. És lehet olyasvalaki, aki tágabban érdeklődik a társadalmi - gazdasági - kulturális folyamatok iránt.” – olvassuk dr. Papp-Váry Árpád, a BKF dékánja, Márkadoktor, a kötet másik lektorának értékelésében.
Adatok
Raktári kód:
725077
ISBN:
9789638902481
EAN:
9789638902481
Megjelenés:
2012.
Hozzászólások