Nincs engedélyezve a javascript.
A HAT ÚJ ÜZLETI SZABÁLY
Jelenleg nem rendelhető
2 974 Ft
Eredeti ár:
3 499.-
Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Az üzleti élet mai ökoszisztémájába lépve alapvető szemléletváltást és egy újfajta üzleti vízió térhódításáttapasztaljuk.
Leírás
Az üzleti élet mai ökoszisztémájába lépve alapvető szemléletváltást és egy újfajta üzleti vízió térhódításáttapasztaljuk. A vállalatok életét új törvényszerűségek vezérlik, értéküket például egyre inkább a hírnév, a bizalom és más megfoghatatlan tényezők határozzák meg, belátva, hogy a vállalati felelősség meghatározásaaz üzleti szféra határain messze túlmutat.Vállalati szinten vajon mi lehet a konkrét célunk most, amikor a „növekedés maximalizálásának” gazdaságiparadigmája már nem működik, és milyen szerep hárul a vezetőkre? Melyek a paradigmaváltás gyakorlatiszintű megvalósításának legfontosabb eszközei?A változások megértéséhez az új, „láthatatlan” üzleti vezérelvek felismerése jelenti a kiindulópontot, ezekhordozzák a valódi értékteremtés és a fenntartható jövő kulcsát. Judy Samuelson, az Aspen Institute alelnökekötetében a 6 legfontosabb szabályra hívja fel a figyelmet, amelyekkel a vállalatok felszabadulhatnak a gazdasági teljesítmény nyomása alól, és amelyekkel aktívabb szerepet játszhatnak a társadalmi előrehaladás szolgálatában.
Adatok
Raktári kód:
L01886
ISBN:
9789635730483
EAN:
9789635730483
Megjelenés:
2021.
Hozzászólások