Nincs engedélyezve a javascript.
SOMLÓI GALUSKÁS GULYÁSLEVES 2.0
Jelenleg nem rendelhető
3 211 Ft
Korábbi ár:
2 967.-
Eredeti ár:
3 490.-

Árakkal kapcsolatos információk:

Eredeti ár: kedvezmény nélküli, javasolt könyvesbolti ár
Online ár: az internetes rendelésekre érvényes ár
Előrendelői ár: a megjelenéshez kapcsolódó, előrendelőknek járó kedvezményes ár
Korábbi ár: az akciót megelőző 30 nap legalacsonyabb ára ezen a weboldalon
Aktuális ár: a vásárláskor fizetendő ár
Tervezett ár: előkészületben lévő termék tervezett könyvesbolti ára, tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek
Kötött ár: A terméknek az Árkötöttségi törvény alapján meghatározott legalacsonyabb eladási ára, melyből további kedvezmény nem adható.

Gazdag, 50 esztendőt felölelő szakmai pályafutásom során voltam a Széchenyi-fürdő gőzkalanderese, majd kabinosa; a Hétfői Hírek rikkancsa; vasárnap éjszakánként totószelvény-kiértékelő irodista; az akkor legendás Gellért szálloda vendégcipőket pucoló emeleti londinere és a kézikaros vezérlésű fürdőliftjének kezelője; a Pannónia Szálloda- és Vendéglátó Vállalat hálózati ellenőre, majd éttermi menedzsere, ugyanott idegenforgalmi előadó, osztályvezető, főosztályvezető, s végül a marketing-Ź és értékesítési részlegek főnöke. Szállodát építhettem Bécsben, és üzemeltethettem is négy évig, közben további három ausztriai és tíz németországi szállodát sikerült névhasználati szerződésbe vonni. Elnöke voltam a MINOTELS Hungary nemzetközi szállodai marketingszervezetnek, majd első vezérigazgatója a Gödöllői Királyi Kastélynak. Ugyancsak első vezérigazgatója lehettem az újonnan megalakult Magyar Nemzeti Turisztikai Promóciós Vállalatnak, a Magyar Turisztikai Szolgálatnak, illetve jogutódának, a Magyar Turizmus Rt.-nek is. Tíz éven keresztül képviseltem országomat turisztikai képviselőként először Bécsben, aztán az egész német nyelvterület gazdájaként Bécsben, Frankfurtban, Berlinben, Münchenben és Zürichben. Ezután másfél évig irányíthattam vezérigazgatóként és ügyvezető igazgatóként az ország legjobb wellness-szállodáját, a hévízi Rogner Hotel & Spa Lotus Therme-t majd 2008. április 1-től a bükfürdői SAS Radisson Birdland Resort & Spa bővítését, színvonaljavító felújításait és piaci újrabevezetését vezényeltem le a komplexum vezérigazgatójaként. 2008-ban kollégáim engem választottak meg „Az Év Szállodásának”. 2010 és 2012 között a Magyar Szállodaszövetség elnöke voltam, és ma is úgy lépek be egy szállodába, mintha az szentély lenne. Hogyan javíthatjuk termékeink minőségét? Hogyan szerezhetünk, tehetünk elégedetté és tarthatunk meg vendéget? Hogyan pozicionálhatjuk magunkat egyedi szolgáltatóként a versenytársak között? - ezekre és még sok más hasonló kérdésre keresek saját gyakorlati tapasztalataimból tallózva tanpéldáimmal választ olvasmányosan, és szándékom szerint szórakoztatóan is. Még akkor is, ha hőseim esetenként képzelt személyek (is lehettek volna...)
Leírás
Gazdag, 50 esztendőt felölelő szakmai pályafutásom során voltam a Széchenyi-fürdő gőzkalanderese, majd kabinosa; a Hétfői Hírek rikkancsa; vasárnap éjszakánként totószelvény-kiértékelő irodista; az akkor legendás Gellért szálloda vendégcipőket pucoló emeleti londinere és a kézikaros vezérlésű fürdőliftjének kezelője; a Pannónia Szálloda- és Vendéglátó Vállalat hálózati ellenőre, majd éttermi menedzsere, ugyanott idegenforgalmi előadó, osztályvezető, főosztályvezető, s végül a marketing-Ź és értékesítési részlegek főnöke. Szállodát építhettem Bécsben, és üzemeltethettem is négy évig, közben további három ausztriai és tíz németországi szállodát sikerült névhasználati szerződésbe vonni. Elnöke voltam a MINOTELS Hungary nemzetközi szállodai marketingszervezetnek, majd első vezérigazgatója a Gödöllői Királyi Kastélynak. Ugyancsak első vezérigazgatója lehettem az újonnan megalakult Magyar Nemzeti Turisztikai Promóciós Vállalatnak, a Magyar Turisztikai Szolgálatnak, illetve jogutódának, a Magyar Turizmus Rt.-nek is. Tíz éven keresztül képviseltem országomat turisztikai képviselőként először Bécsben, aztán az egész német nyelvterület gazdájaként Bécsben, Frankfurtban, Berlinben, Münchenben és Zürichben. Ezután másfél évig irányíthattam vezérigazgatóként és ügyvezető igazgatóként az ország legjobb wellness-szállodáját, a hévízi Rogner Hotel & Spa Lotus Therme-t majd 2008. április 1-től a bükfürdői SAS Radisson Birdland Resort & Spa bővítését, színvonaljavító felújításait és piaci újrabevezetését vezényeltem le a komplexum vezérigazgatójaként. 2008-ban kollégáim engem választottak meg „Az Év Szállodásának”. 2010 és 2012 között a Magyar Szállodaszövetség elnöke voltam, és ma is úgy lépek be egy szállodába, mintha az szentély lenne. Hogyan javíthatjuk termékeink minőségét? Hogyan szerezhetünk, tehetünk elégedetté és tarthatunk meg vendéget? Hogyan pozicionálhatjuk magunkat egyedi szolgáltatóként a versenytársak között? - ezekre és még sok más hasonló kérdésre keresek saját gyakorlati tapasztalataimból tallózva tanpéldáimmal választ olvasmányosan, és szándékom szerint szórakoztatóan is. Még akkor is, ha hőseim esetenként képzelt személyek (is lehettek volna...)
Adatok
Raktári kód:
L02151
ISBN:
9786150110493
EAN:
9786150110493
Megjelenés:
2021.
Hozzászólások