Nincs engedélyezve a javascript.
/
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Magyarország története apróhirdetésekben
-20%
Raktári kód:
767224
EAN:
9789635442041
Megjelenés:
2020.10.15.
Kötésmód:
keménytáblás
Oldalszám:
208
Méret [mm]:
185 x 285 x
Tömeg [g]:
0

Magyarország története apróhirdetésekben

3 992 Ft
Eredeti ár:
4 990 Ft
Megtakarítás:
20 %
Előrendelhető
Várható megjelenés:
2020.10.15.
Polcra

A kötet az újsághirdetések hazai aranykorát idézi, átfogja a teljes XX. századot. Nem tudományos mű, hanem személyes és szubjektív válogatás a Magyarországon megjelent újsághirdetésekből. Mint cseppben a tenger mutatkozik meg bennük száz év magyar valósága: kiderül, hogy elődeink mit adtak-vettek, milyen házastársra vagy partnerre vágytak, milyen lakásokat és állásokat kerestek-kínáltak, vagy éppen miféle tervek megvalósításához próbáltak partnereket találni a gyakran viharos gyorsasággal változó körülmények közepette. S bár az apróhirdetések vannak a könyv fókuszában, az olvasó ízelítőt kap a korszak folyamán a hazai lapokban megjelent képes újsághirdetésekből is, amelyekben nem a magánemberek, hanem a cégek reklámüzenetei dominálnak. A kötetben szereplő hirdetések hű tükrei a század különböző korszakainak: tartalmukban, nyelvezetükben, szóhasználatukban avagy képi megfogalmazásukban.

A kötet összeállítója, Vince Mátyás, a HVG alapító főszerkesztője az apróhirdetéseken és a képes újsághirdetéseken kívül egy harmadik síkon is végigköveti a könyvben a XX. századot: minden egyes évhez egy-egy szalagcímet is választott az adott évben megjelent napilapokból. Ezek olyan eseményekről adnak hírt, amelyek Magyarország szempontjából fontosak vagy érdekesek voltak, vagy szóhasználatuk jellemző volt az adott évre illetve a korszakra. Ahogy a könyvhöz írott előszavában Závada Pál írja: „a mindenkori címek inkább csak a század iránytű-jelei, hisz a kötet nem a válogatott vezércikkek könyve, hanem az apróbetűvel szedett hirdetéseké.”