Nincs engedélyezve a javascript.
BOLDOGSÁG MINT CÉGKULTÚRA
Szállítás:
3-10 munkanap
Készleten
4 970
4 225 Ft
-15 %
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.• Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.• Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.• Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.• A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.• Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.• Igyekezz megváltoztatni a világot.• Ja, és keress pénzt!Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos sz
Leírás
Adatok
Raktári kód:
L03418
ISBN:
9786150091587
EAN:
9786150091587
Megjelenés:
2020.
Hozzászólások