Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
JPÉ marketing
Raktári kód:
703160
ISBN:
9637340895
EAN:
9789637340895
Megjelenés:
2009.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
372
Méret [mm]:
168 x 238 x 19
Tömeg [g]:
600

JPÉ marketing

Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel

3 315 Ft
Eredeti ár:
3 900 Ft
Megtakarítás:
15 %
Nem rendelhető
Polcra

"Remélem, hogy érdekes lesz számodra ez a világ. De kezdjük az elején: ha a könyv tipikus "fogyasztója" vagy, a legvalószínűbb, hogy ebből készülsz a vizsgádra, ezért előtte (na azért nem túl sokkal előtte) beszerezted magadnak. És ugye egy tankönyv a legkevésbé sem szórakoztató vagy izgalmas, így most egy kávé vagy energiaital mellett próbálod rávenni magad az olvasásra.

Az ajzószereken túl azért igyekszem én is segíteni, ezért a stílusom KISS lesz. Ez most nem a csókot jelenti, hanem egy bevett amerikai rövidítés: Keep It Simple and Stupid. Vagyis arra törekszem, hogy minden minél egyszerűbb és gyakorlatiasabb legyen. Ne várj hát többoldalas táblázatokat, túlbonyolított folyamatábrákat és hosszadalmas, úgynevezett bullet pointokba szedett felsorolásokat. Várhatsz viszont példákat, és amikor csak lehet, illusztrációkat. Ezenkívül az egyszerűség (KISS) kedvéért időről időre tegeződni fogok, amihez most utólagos beleegyezésedet kérem.

A cél az, hogy először a gondolkodásmódot ismerd meg, aztán jöhetnek a szakma részletei. Így a könyv első fele a marketing szemléletéről szól, és csak a második a marketing eszközeiről. A harmadik, rövidebb rész, a 13+1. fejezet pedig a világ egyik legsikeresebb márkáján mutatja be a marketinggondolkodás és tervezés következetes és egyben kreatív alkalmazását." (A szerző)