Nincs engedélyezve a javascript.
/
Könyvszalonok
/
Eldorado music

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Ajándéktárgyak
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Fitness-Életmód
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gasztronómiai
Gazdaság, üzlet
Gyerek / Mese
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyv
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Ismeretterjesztő
Játékok
Kulturális
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Népzene
Nyelvkönyvek, szótárak
Oktató
Olvasási kellék
Papír, írószer
Publicisztika
Regény
Rock / Pop
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Ünnepi
Vallás
Zenei

Akciós könyveink árkategória szerint

0 - 499 Ft
500 - 999 Ft
1 000 - 1 499 Ft
1 500 - 1 999 Ft
2 000 - 2 999 Ft
3 000 - 4 999 Ft
5 000 Ft felett

Akciós könyveink engedmény szerint

21 - 30 %
31 - 40 %
41 - 50 %
51 - 60 %
61 - 70 %
71 - 80 %
81 - 90 %
91 % felett

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

Fociológia
Raktári kód:
748786
ISBN:
6155631009
EAN:
9786155631009
Eredeti megnevezés:
Soccernomics - Why England Loses, Why Spain, Germany, and Brazil Win, and Why the US, Japan, Australia - and Even Iraq - Are Destined to Become the Kings of the World's Most Popular Sport
Megjelenés:
2016.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
512
Méret [mm]:
140 x 200 x 32
Tömeg [g]:
460

Fociológia

Miért veszít örökké Anglia? Miért nyernek mindent A németek és A brazilok? Hogy igázta le Spanyolország A világot? Mennyit kell fizetni a sikerért? és Mi a kudarc igazi ára?

3 490 Ft
Szállítás:
1-10 munkanap
Készleten
Polcra

"A Guardian, a Financial Times, az Independent és a Bloomberg News "Az év könyvének" választotta, a San Francisco Chronicle a "valaha írt legintelligensebb futballkönyvnek" nevezte.



A FOCIOLÓGIA nem a pénzről szól, illetve nem elsősorban arról. Sokkal inkább a számadatok és statisztikák újszerű értelmezéséről, a közhelyes dogmák megcáfolásáról és az újságok üres frázisainak kifigurázásáról. A könyv új látásmóddal ruházza fel az olvasót, miközben végleg leszámol az olyan kijelentésekkel, mint hogy "a labda gömbölyű", "tartalommal kell megtölteni a játékot", és hogy "sikerült leigazolniuk az új Messit".

Ez a bővített kiadás azt is bemutatja, hogyan tudnak nyereségesen működni a futballklubok, mi az, ami működésük során kívánatos, és mi az, amit mindenáron el kellene kerülniük - mégsem teszik." (a Kiadó)



Simon Kuper a futball világának egyik legismertebb szerzője, aki munkája során Angliában már elnyerte az év sportkönyvéért járó William Hill-díjat is. Kuper jelenleg Párizsban él, főállásban a Financial Times publicistája.



Stefan Szymansky a sportmenedzsment és a kineziológia professzora a Michigani Egydetemen. Tim Harford, a neves újságíró, rádiós és oknyomozó közgazdász " a világ vezető sportközgazdászának" nevezte Szymanskit, aki a michigani Ann Arborban él és alkot.