Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidõ
Idegen nyelvû könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Mûszaki könyvek
Mûvészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music

Hírlevél feliratkozás

És értesülj mindenről elsőkézből

A megadott adataim kezeléséhez hozzájárulok, az
foglaltakat elfogadom.
Az egészséges gerinc
Raktári kód:
742050
ISBN:
6155537004
EAN:
9786155537004
Megjelenés:
2015.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
160
Méret [mm]:
120 x 200 x 11
Tömeg [g]:
110

Az egészséges gerinc

Jóga és Dao Yin gyakorlatok - Keleti mozgásterápiák, lelki egészség, életmód

679 Ft
Eredeti ár:
799 Ft
Megtakarítás:
15 %
Szállítás:
1 munkanap
Készleten
Polcra

Napjaink egyik civilizációs népbetegsége a gerincfájdalommal járó betegség. Szinte nincs ember, aki élete során legalább egyszer ne szembesült volna azzal, hogy megfájdul a háta, sajog a dereka, vagy elmerevedett a nyaka. Jellegzetes életmódunk mondhatni mindent megtesz azért, hogy megismerjük ezeket a kellemetlen panaszokat: ülő életmódot folytatunk, órákat töltünk a számítógép előtt, megterhelő a munkánk, folyamosan stressznek vagyunk kitéve, ráadásul szabadidőnket is passzívan töltjük, nem mozgunk eleget.

Aki megtornáztatná elgyengült hátizmait, gyakran nem talál kedvére való, alkatának megfelelő és hatékony mozgásformát. Pedig nincs új a nap alatt! Keleten már hosszú ideje gyógyítanak mozgás-légzés terápiával, amely nemcsak mozgásszervi panaszokra alkalmas, hanem az egész szervezetre jótékonyan hat.

Ez a könyv minden gerincproblémával küzdő érintettnek szól, aki szeretne megismerkedni olyan mozgásformákkal, melyeket akár terápiás céllal, is alkalmazhat később. Megismerhetjük az indiai jóga és a kínai dao yin gyógyító mechanizmusát, illetve néhány otthon végezhető gyakorlatot is bemutatunk. Hasznos gerinckímélő tippekről olvashatunk, és megtudhatjuk, hogyan illesszük be mindennapjainkba a legegyszerűbb gyakorlatokat, melyekkel a mozgást életünk állandó részévé tehetjük.