Nincs engedélyezve a javascript.

Főkategóriák

Ajándékkönyvek
Albumok
Egészség, életmód
Ezotéria
Folyóiratok, magazinok
Gasztronómia
Gazdaság, üzlet
Gyermek- és ifjúsági könyvek
Hangoskönyvek
Hobbi, szabadidő
Idegen nyelvű könyvek
Informatika, számítástechnika
Irodalom
Műszaki könyvek
Művészetek
Naptárak, kalendáriumok
Nyelvkönyvek, szótárak
Publicisztika
Regény
Sport
Szórakozás
Tankönyvek
Társadalom- és humántudomány
Térképek
Természet- és alkalmazott tudomány
Történelem
Utazás
Vallás
/
Könyvszalonok
Eldorado music
Alapmarketing
Raktári kód:
740190
ISBN:
9630595704
EAN:
9789630595704
Megjelenés:
2014.
Kötésmód:
ragasztott kartonált
Oldalszám:
220
Méret [mm]:
165 x 238 x 11
Tömeg [g]:
330
2 975 Ft
Eredeti ár:
3 500 Ft
Megtakarítás:
15 %
Nem rendelhető
Polcra

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.

Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet?

A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.